چارلز رندولف برای SK Global فیلمی درباره کرونا می‌سازد

28 June 2020 - 14:32

کمپانی SK Global سرمایه‌گذار و تولید کننده فیلم‌نامه چارلز رندولف (Charles Randolph) خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه Untitled Wuhan Project نامیده شده و به بررسی چند هفته‌ای که چین با شیوع ویروس ناشناخته‌ای مواجه شده می‌پردازد که خیلی زود تبدیل به بیماری همه گیری می‌شود. رندولف این فیلم را کارگردانی نیز می‌کند.

جان پنوتی (John Penoti) و چارلی کروین (Charlie Corwin) مدیران SK Global قرارداد بسته‌اند و رندولف و SK Global این فیلم را تولید می‌کنند و مارگارت ریلی (Margaret Riley) تهیه کننده اجرایی کار است. زیان لی (Xian Li) مسئول ساخت فیلم برای SK Global است.

این پروژه قرار است در چین فیلمبرداری شود و از استعداد و عوامل چینی و بین‌المللی و دیگر لوکیشن‌های بین‌المللی استفاده می‌شود.

رندولف بعد از نوشتن فیلم‌نامه Bombshell با بازی چارلیز ترون (Charlize Theron)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و مارگو رابی (Margot Robbie) در منسب کارگردان ظاهر می‌شود.

پنوتی و کروین گفته‌اند:

چارلز ما را وارد درام خاصی می‌کند که همه ما زندگی کرده‌ایم. داستان گویی روشن و مشخص او و بینشش در قلب این روایت جا دارد. از حمایت و کارگردانی او بسیار خوشحالیم.

رندولف نیز گفته:

از کار کردن با SK Global بسیار خوشحالم. هرچه بیشتر پیش می‌رویم و تحقیق می‌کنیم به داستان غنی‌تری از وان دست می‌یابیم. این مبارزه با یک هیولاست. این مبارزه با هیولا در تاریکی است.

این قرارداد از طرف SK Global توسط برایان کورنریچ (Brian Kornreich) بسته شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.