استودیوی برادران وارنر تاریخ اکران جدید را برای فیلم‌های خود منتشر کرد

8 December 2016 - 20:30

در صنعت سینما به این موضوع واقف هستیم که تاریخ اکران فیلم‌ها همیشه قطعی نیستند. با انتشار فیلم‌های جدید، استودیوهای مختلف تلاش می‌کنند با تغییر تاریخ اکران محصولاتشان، به بالاترین میزان سود دست پیدا کنند که موضوعی طبیعی است. با رسیدن به پایان سال مالی، استودیوهای بزرگ تلاش می‌کنند فیلم‌های پر هزینه خود را جابجا کنند تا وارد رقابت با فیلم‌های بزرگ نشوند. اخیرا استودیوی پارامونت با اعلام تاخیر اکران Baywatch، راه را برای سایر استودیوها باز کرد تا آنها نیز لیست فیلم‌های خود را از نظر تاریخ اکران به روز رسانی کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

با دانستن این موضوع که ۲۰۱۷، سالی پر ترافیک برای بلاک باسترهای پر انتظار است، می‌توان انتظار داشت که بسیاری از استودیوها تاریخ اکران فیلم‌های خود را تغییر دهند. به تازگی استودیوی برادران وارنر لیست جدید را برای تاریخ اکران فیلم‌های خود منتشر کرده‌است.

به گزارش ددلاین، برادران وارنر تاریخ اکران تعدادی از فیلم‌های پیش روی خود از جمله King Arthur: Legend of the Sword «شاه آرتور: افسانه شمشیر»، CHiPS و Annabelle 2 را تغییر داده‌است. تاریخ اکران شاه آرتور به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) از ۴ فروردین ۱۳۹۶ به ۲۲ اردیبهشت همان سال، اقتباس CHiPS یه کارگردانی دکس شپرد (Dax Shepard) از ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ به ۴ فروردین و Annabelle 2 از ۲۹ اردیبهشت به تاریخ اکران CHiPS یعنی ۲۰ مرداد منتقل شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.