تصاویر تازه‌ای از The Umbrella Academy منتشر شد

1 July 2020 - 09:00

Netflix پوستر فصل ۲ The Umbrella Academy را به همراه تصاویری از فصل دوم این مجموعه‌ی ابرقهرمانی پیشِ رو که در ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) به پخش می‌رسد، منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در فصل نخست، طی یک روز در سال ۱۹۸۹، چهل و سه بچه از مادرانی به دنیا آمدند که تا روز قبل آثاری از بارداری در خود بروز نداده بودند. هفت عدد از آن‌ها توسط میلیاردری کارخانه‌دار به نام رجینالد هارگریوز به فرزندخواندگی گرفته می‌شوند. او کسی است که The Umbrella Academy را تشکیل می‌دهد و فرزندانش را برای نجات دنیا آموزش می‌دهد. اما همه‌چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود. در سال‌های نوجوانی‌شان، خانواده از هم می‌پاشد و تیم منحل می‌شود. اکنون، شش نفر از آن‌ها که زنده مانده‌اند و سی و چندی سال سن دارند با شنیدن خبر درگذشت هارگریوز در اخبار بازمی‌گردند و دور یکدیگر جمع می‌شوند. لوثر، دیگو، آلیسون، کلاز، وانیا و شماره‌ی پنج با یکدیگر برای حل معمای قتل پدر همکاری می‌کنند. اما اعضای این خانواده که برای مدت زیادی دیگر با یکدیگر صمیمی نیستند یک‌بار دیگر جدا می‌شوند و این در حالی است که آخرالزمانی قریب‌الوقوع دنیا را تهدید می‌کند.

آلن پیج (Ellen Page)، تام هاپر (Tom Hopper)، امی ریور-لمپمن (Emmy Raver-Lampman)، رابرت شیهن (Robert Sheehan)، دیوید کاستاندا (David Castañeda)، ایدن گالاگر (Aidan Gallagher)، کامرون بریتون (Cameron Britton)، مری جی. بلایژ (Mary J. Blige)، کولم فیور (Colm Feore)، آدام گادلی (Adam Godley)، جان ماگارو (John Magaro)، اشلی مدکو (Ashley Madekwe) و کت والش (Kate Walsh) ستارگان این مجموعه هستند.

سریال آکادمی چتر بر اساس مجموعه کتاب‌های مصور و رمان‌های گرافیکی محبوب برنده‌ی جایزه‌ی آیزنر خلق و نوشته‌شده توسط جرارد وی (Gerard Way) با طراحی گابریل به او (Gabriel Bá) و به نشر رسیده توسط انتشارات Dark Horse Comics است.

این سریال توسط Universal Cable Productions برای نتفلیکس تولید می‌شود. استیو بلکمن (Steve Blackman) در فصل دوم برای شورانری و تهیه‌کنندگی اجرایی آن در کنار جف اف. کینگ (Jeff F. King)، کمپانی Bluegrass Television، مایک ریچاردسون (Mike Richardson) و کیت گلدبرگ (Keith Goldberg) از Dark Horse Entertainment بازخواهد گشت. جرارد وی و گابریل با دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی مجموعه هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.