NBC دستور ساخت درام فضایی Debris را صادر کرد

1 July 2020 - 09:30

شبکه‌ی NBC قسمت آزمایشی درام فضایی Debris با بازی جاناتان تاکر (Jonathan Tucker) و ریان استیل (Riann Steele) را به سریالی برای پخش در فصل ۲۰۲۰-۲۱ تبدیل کرد. این سریال اولین مجموعه‌ای است که این شبکه دستور ساخت قسمت آزمایشی آن را صادر کرده و به‌سرعت موردتوجه شبکه قرارگرفته است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مجموعه در مورد دو مأمور از دو قاره‌ی متفاوت است که تحقیقات درباره‌ی یک سفینه‌ی فضایی خراب‌شده و تأثیرات آن بر روی بشریت را آغاز می‌کنند. ۸۰ درصد تولید فصل نخست آزمایشی این سریال تا پیش از شیوع ویروس کرونا تکمیل‌شده بود.

NBC مانند ABC دارای تعداد زیادی سریال در مراحل مختلف تولید است که به دلیل تعطیلی تولید پروژه‌ها امکان تکمیل آن‌ها وجود ندارد. شبکه امیدوار است درزمانی به‌زودی شرایطی فراهم شود تا تولیدات مجموعه‌ها از سر گرفته شود.

Debris دومین درام سفارشی شبکه برای فصل ۲۰۲۰-۲۱ پس از مجموعه‌ی انشعابی از Law & Order: SVU با بازی کریس ملونی است. NBC همچنین تعدادی کمدی تازه دارد که شامل «کنان شو» (The Kenan Show)، «راک جوان» (Young Rock) و «آقای شهردار» (Mr. Mayor) هستند. این شبکه هفته‌ی گذشته سفارش ساخت مجموعه‌ای دیگر بانام Connecting را بدون سفارش ساخت قسمت یا فصل آزمایشی صادر کرد.

Debris توسط Legendary TV و Universal TV تولید می‌شود. شورانر سریال Fringe یعنی جی.اچ. وایمن (J.H. Wyman) شورانری و تهیه‌کنندگی اجرایی این عنوان را در کنار جیسون هافز (Jason Hoffs) انجام می‌دهد.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.