کارگردان مولان فیلم جدید Beautiful Ruins را می‌سازد

2 July 2020 - 12:00

کمپانی Amblin Partners قرارداد جدیدی با کارگردان لایو اکشن مولان، نیکی کارو (Niki Caro) برای ساخا Beautiful Ruins، فیلم اقتباسی بر اساس رمان عاشقانه جس والتر (Jess Walter) امضا کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی امبلین در ماه فوریه اعلام کرد که آن‌ها با همکاری Neal Street Productions بعد از ساخت فیلم ۱۹۱۷، کار جدیدی تولید می‌کنند.

کارو برنده جایزه DGA برای فیلم Anne with an E شد و قبلا سال ۲۰۰۲ درام North Country را با بازی ویل رایدر (Whale Rider) و چارلیز ترون (Charlize Theron) ساخته بود.

فیلم Beautiful Ruins داستان روستایی در کنار دریا در ایتالیا در سال ۱۹۶۲ است، جایی که مرد ایتالیایی جوانی صاحب هتلی بدون مهمان است تا اینکه یک روز، یک هنرپیشه تازه کار آمریکایی از راه می‌رسد و دلش را می‌برد. پنجاه سال بعد در هالیوود مدرن، دستیار تولیدی که زمانی تولید کننده بوده، وارد داستان عاشق ایتالیایی شده و پایان خوشی برای او رقم می‌زند.

این فیلم اقتباسی را مارک همر (Mark Hammer) و چیارا آتیک (Chiara Atik) از فیلم‌نامه میکا فیتزرمن-بلو (Micah Fitzerman-Blue) و نوا هارپستر (Noah Harpster) می‌سازند. پیپا هریس (Pippa Harris)، سم مندس (Sam Mendes) و جولی پاستور (Julie Pastor) از Neal Street تولیدش را به همراه نیکولاس بروان (Nicolas Brown) برعهده دارند.

جب برادی (Jeb Brody) از Amblin Pictures این پروژه را به طور مشترک با میا مانیسکالکو (Mia Maniscalco) تولید می‌کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.