ریبوت جدیدی از لاک‌پشت‌های جهش یافته نینجا ساخته می‌شود

2 July 2020 - 12:30

سایت خبری ددلاین متوجه شده که Nickelodeon ریبوت Teenage Mutant Ninja Turtles را برای سینما می‌سازد و سث روگن (Seth Rogen)، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg)، و جیمز ویور (James Weaver) از Point Grey Pictures تولیدش را برعهده داشته و جف رو (Jeff Rowe) کارگردان این اثر است. برندن او برایان (Brendan O’Brien) نویسنده کار است و پارامونت توزیع جهانی کار را برعهده گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این زمان، اقتباس از کمیک بوک کوین ایستمن (Kevin Eastman)-پیتر لیرد (Peter Laird) بصورت انیمیشن CG خواهد بود. فرنچایز The Teenage Mutant Ninja Turtles با ۶ فیلم خود ۱.۱۵ میلیارد دلار از سال ۱۹۹۰ فروخته است. دو فیلم آخر، توسط پارامونت و Platinum Dunes در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ اکران شدند و لایو اکشن بوده و ۷۳۰.۶ میلیون دلار فروش داشتند.

نسخه CG لاک‌پشت‌ها کار برادران وارنر در سال ۲۰۰۷ بود که ۹۶ میلیون دلار فروش جهانی داشت.

فیلم جدید لاک‌پشت‌های نینجا کاری از استودیو انیمیشن سازی Nickelodeon با همکاری رمزی نیتو، EVP و Animation Production and Development است. جاش فیگن (Josh Fagen) این فیلم را برای Point Grey Pictures می‌سازد.

برایان رابینز (Brian Robbins) مدیر بخش کودک و خانواده ViacomCBS گفته:

افزودن نبوغ سث، ایوان و جیمز به کمدی و اکشن، بخش مهمی از TMNT در این سطح از نوآوری است. مشتاقانه منتظر کار آن‌ها هستم و می‌دانم رمزی نیتو و تیمش استودیو انیمیشن نیک را وارد مسیر جدیدی می‌کنند.

بعد از انتشار کمیک بوک Teenage Mutant Ninja Turtles در سال ۱۹۹۴، سریال انیمیشنی موفق آن از سال‌های ۱۹۸۷-۱۹۹۶ پخش شد و میلیون‌ها عروسک، بازی ویدئویی و چیزهای دیگر از آن‌ها ساخته شد. استودیو نیولاین این سه لایو اکشن را سال‌های ۱۹۹۰-۱۹۹۳ پخش کرد که ۳۲۳.۲ میلیون دلار فروش جهانی داشتند.

استودیو Nickelodeon این فرنچایز را سال ۲۰۱۲ با تکنولوژی انیمیشنی CG لاک‌پشت‌های نینجا ساخت و سال گذشته Heroes in a Half-Shell را بصورت دو بعدی بازسازی کرد.

همانطور که قبلا گفته شد Nickelodeon و نتفلیکس، برای ساخت این فیلم انیمیشنی دو بعدی براساس Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles همکاری دارند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.