سریال Ozark برای فصل چهارم و آخر تمدید شد

2 July 2020 - 13:00

ماجراهای خانواده بیرد به زودی بعد از اینکه نتفلیکس Ozark را برای فصل چهارم و آخر تمدید کرد، به پایان می‌رسد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این درام با بازی جیسون بیتمن (Jason Bateman)، لورا لینی (Laura Linney) و جولیا گارنر (Julia Garner) برای فصل ۱۴ قسمتی که به دو بخش ۷ قسمتی تقسیم شده، تمدید شده است.

فصل جدید فصل آخر سفر خانواده بیرد از زندگی حومه شیکاگو به شرکت جنایی در اوزارکس است.

بیتمن نقش مارتی بیرد، برنامه ریز مالی کارتل مواد مکزیک را ایفا می‌کند که برای ایجاد کارتل خوبی به دریاچه اوزارکس نقل مکان کرده است. لینی در نقش همسر او ظاهر شده که در نقشه‌ها مانند کارهای کازینو سهیم است.

گارنر در نقش روث لنگ‌مور بازگشته و سوفیا هابلیتس (Sofia Hublitz) در نقش شارلوت برید، اسکایلر گیرتنر (Skylar Gaertner) در نقش جان برید، چارلی تاهان (Charlie Tahan) در نقش وایت لنگمور و لیسا امری (Lisa Emery) در نقش توزیع کننده محلی، دارلن اسنل ظاهر می‌شوند.

کریس موندی (Chris Mundy) شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی کار است و به همراه بیتمن مغزهای متفکر فصل جدید هستند.

این سریال کاری از MRC Television به تهیه کنندگی بیتمن، ماندی، مارک ویلیامز (Mark Williams)، جان شیبان (John Shiban)، پاتریک مارکی (Patrick Markey) و بیل دوبو (Bill Dubuque) است. لینی نیز تهیه کننده اجرایی فصل چهارم است.

این سریال کار موفقی از نتفلیکس است که فصل سومش در چهار هفته اول زیر ۳۰ میلیون مخاطب داشت.

این درام از سال ۲۰۱۷ شروع به پخش کرد و ۱۴ نامزدی امی و دو جایزه برای جیسون بیتمن برای بهترین کارگردانی سریال درام و جولیا گارنر برای بهترین نقش مکمل سریال درام به دست آورد. و نامزد بهترین سریال درام شد. این سریال دو بار نامزد جایزه گلدن گلوب شد و شش نامزدی SAG برای بیتمن، گارنر و لورا لینی بدست آورد.

بیتمن، لینی و گارنر و ماندی اخیرا در رویداد تلویزیونی Contenders حضور داشته‌اند:

به کاری که کردیم بسیار افتخار می‌کنیم. اما دروغ گفته‌ایم اگر نگوییم این ویروس کمک‌مان نکرده است. این باعث شد زمان بیشتری برای ساخت سریال داشته باشیم. امیدوارم مردم کار را دوست داشته باشند. جدا از مخاطبین، عوامل یک سریال نیز نقش خیلی مهمی در موفقیت آن دارند.

این پلتفرم اعلام نکرده چه زمانی را برای پخش فصل آخر Ozark در نظر گرفته اما تا سال ۲۰۲۱ این اتفاق نمی‌افتد و این بستگی به شرایط فعلی بخاطر شیوع بیماری کرونا دارد.

بیتمن درباره تمدید سریال گفت:

فصل بزرگ به معنی مشکلات بزرگ برای خانواده بیرد است. خوشحالم تمام می‌شود.

ماندی نیز گفته:

خیلی خوشحالیم نتفلیکس به اهمیت Ozark پی برده و مجموعه بیرد را درست تمام می‌کند. این ماجراجویی فوق‌العاده‌ای برای ما بوده و فرصت خوبی دست داد تا این رویا تحقق یابد.

سیندی هالند (Cindy Holland) مدیر بخش تولید محتوا نیز گفته:

سریال Ozark درامی است که مخاطبین سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده و توانسته تحسین منتقدین را برانگیزد. خوشحالیم کریس، جیسون، لورا، جولیا و کل بازیگران و عوامل سریال بی وقفه برای کار تلاش کردند و بی‌صبرانه منتظر به پایان رسیدن این سفر هستیم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.