جیسون موموآ صداپیشه Frosty the Snowman شد

2 July 2020 - 15:00

جیسون موموآ (Jason Momoa) با فیلم‌ Aquaman و سریال GOT طرفداران زیادی پیدا کرد و حالا قرار است صداپیشه فیلم لایو اکشن Frosty the Snowman برادران وارنر باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم را دیوید برنبوم (David Berenbaum) قلم زده و اقتباس لایو اکشن و هیبریدی CG از شخصیت برجسته کریسمس، است که والتر رالینز (Walter Rollins) و استیو نلسون (Steve Nelson) از آهنگ ۱۹۵۰ خلق کردند. جان برگ (Jon Berg) و گرگ سیلورمن (Greg Silverman) از Stampede که قبلا با برنبوم در فیلم کلاسیک کریسمس با بازی ویل فرل (Will Ferrell) همکاری داشتند، این پروژه را به همراه موموآ و جوف جانز (Geoff Johns) از Madghost تولید می‌کنند.

برگ در بیانیه‌ای اظهار داشته:

از نقش ترسناک او در سرزمین یخ و آتش تا موفقیت اقیانوسی‌اش با آکوامن، فهمیدم که جیسون می‌تواند برفی باشد.

موموآ قبلا با برگ و سیلورمن در برادران وارنر در منسب تهیه کننده همکاری داشته و به طراحی دنیای توسعه یافته دی‌سی و ساخت فرنچایز آکوامن با جیمز وان (James Wan) مشت دوربین کمک کرده است. دنباله آکوامن در مرحله پیش تولید خود قرار داشته و ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ برای اکرانش در نظر گرفته شده است. دیوید لزلی جانسون-مک‌گولدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick) نویسنده سری اول بازگشته و وان نیز مجددا کارگردانی‌اش را برعهده دارد.

سیلورمن نیز در بیانیه‌ای گفته:

می‌دانیم جیسون فردی پر از عشق و عاطفه و احساس است. همه‌ی اینها در روحیه Xmas و Frosty وجود دارند.

فیلم Frosty the Snowman اولین بار بصورت فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای در سال ۱۹۵۰ اقتباس شد و سپس انیمیشن کلاسیک آن سال ۱۹۶۹ برای تلویزیون ساخته شد که سه دنباله به همراه داشت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.