اپل حق پخش Emancipation با بازی ویل اسمیت را بدست آورد

2 July 2020 - 16:00

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین، بازار مجازی کن میزبان بزرگترین قرارداد فستیوال فیلم در تاریخ فیلم است. اپل موفق شد در رقابتی تنگاتنگ فیلم مهیج و اکشن Emancipation به کارگردانی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) و بازی ویل اسمیت (Will Smith) را با مبلغ ۱۰۵ تا ۱۲۰ میلیون دلار از چنگ برادران وانر درآورد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ویلیام ان کالج (William N. Collage) برای فیلم‌نامه اش هفتم شد و قرار شد این فیلم قبل از پخش از اپل تی‌وی پلاس، اکران سینمایی شود. انتظار می‌رود تولید این فیلم اوایل ۲۰۲۱ آغاز گردد.

این فیلم براساس داستان زندگی برده فراری است که از دست شکارچیان سنگ دل می‌گریزد و از باتلاق‌های لویزیانا در سفری زجرآور به شمال برای پیوستن به ارتش متحد عبور می‌کند. وقتی او کمرش را برای معاینه پزشکی ارتش نشان می‌دهد، تصاویری از جای زخم‌های شلاق‌های مرگباری که خورده، گرفته می‌شود. وقتی این تصاویر تحت عنوان The Scourged Back توسط مجلات Independent و Harper’s Weekly در سال ۱۸۶۳ منتشر می‌شوند، سندی برای اثبات ظلم و ستم در سیستم برده داری آمریکا می‌شوند.

این داستان واقعی است و پیش زمینه تاریخی داشته، در حالیکه به سفر مرگبار پیتر برای فرار از دست اسیر کنندگانش و استفاده از پیاز برای از بین بردن بوی خون زخم‌هایش و پا برهنه دویدن به مدت ۱۰ روز در باتلاق‌ها می‌پردازد.

جویی مک‌فارلند (Joey McFarland) تحقیق درباره داستان و شخصیت‌ها را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرد و به همراه کالج فیلم نامه را نوشتند و سپس به فوکوآ و اسمیت پیشنهادش دادند.

ویل اسمیت فیلم را تولید کرده و جیمز لاسیتر (James Lassiter) و جان مون (Jon Mone) تهیه کنندگان اجرایی از Westbrook هستند.‌ جویی مک‌فارلند این فیلم را از طریق McFarland Entertainment بطور مشترک با تاد بلک (Todd Black) از Escape Artists تولید خواهد کرد. آنتوان فوکوآ و کلیف رابرتس (Cliff Roberts) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.