پوستر آی‌مکس Tenet منتشر شد

2 July 2020 - 15:30

گرچه طرفداران به شدت از تعویق فیلم Tenet ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) ناراحت هستند، برادران وارنر سعی دارد بازار حدسیات را برای این بلاک باستر با انتشار پوستر جدیدی داغ نگه دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تریلر اخیر این فیلم با عنوان پخش در سینماها منتشر شد، گرچه ویدئو یوتیوب این فیلم تاریخ اکران ۱۷ ژوئیه را نشان می‌داد. در حالیکه همه نسبت به بهتر شدن شرایط برای اکران فیلم امیدوارند، و NATO باز شدن به موقع سینماها را تایید کرده، گویا برادران وارنر سلامت را به همه چیز ترجیح داده است. موفقیت Tenet راه‌گشای دیگر اکران‌ها مانند مولان در ۲۴ ژوئیه و Wonder Woman 1984 در ۱۴ اوت بود، اما حالا این فیلم قرار است ماه اوت اکران شود و فیلم موفق ۲۰۲۰ نامعلوم باقی می‌ماند.

این فیلم نوشته نولان و فیلمی با ترکیبی از آی‌مکس و فیلم‌برداری ۷۰ میلی متری است که تخصص نولان است.

جان دیوید واشینگتون (John David Washington)، رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki)، دیمپل کاپادیا (Dimple Kapadia)، مایکل کین (Michael Caine)، کنث برانا (Kenneth Branagh)، آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، کلمنس پوسی (Clemence Poesy) و هیمش پاتل (Himesh Patel) بازیگران این فیلم هستند.

اولین فیلم شاخص نولان، Memento در سال ۲۰۰۱ بود. فیلم بعدی او، Insomnia نیز موفق ظاهر شد اما این Batman Begins بود که باکس‌آفیس را در هم شکست. فیلم The Prestige او زیر ۲۰۰ میلیون دلار فروخت و The Dark Knight, The Dark Knight Rises, Inception, Interstellar و Dunkirk دیگر آثار او هستند.

نولان فیلم Tenet را به طور مشترک با اما توماس (Emma Thomas) تولید می‌کند که ۱۲ اوت (۲۲ مرداد) روی پرده سینماها می‌رود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.