جرد لتو تصویر جدیدی از جوکر به اشتراک گذاشت

2 August 2016 - 20:40

انتظار‌‌‌ها برای دیدن Suicide Squad «جوخه انتحار» رو به پایان است و هواداران کامیک‌های دی سی بیش از هرکسی هیجان زده‌‌‌‌‌‌‌اند. این فیلم از همان روز‌های اول که کمپین تبلیغاتی‌اش آغاز به فعالیت کرد،سر و صدای قابل توجهی به راه انداخت. همچنین پخش شایعات و اخبار در رابطه با وقایع پشت صحنه و کارهایی که بازیگران انجام داده‌اند به نوبه‌ی خود تبلیغات رایگانی برای فیلم محسوب می‌شد و به جرات می‌توان گفت در مرکز تمام این شایعات جوکر قرار دارد، شخصیتی که باعث شد جرد لتو (Jared Leto) رسما معنی «بازیگری مِتُد» را تغییر دهد تا بتواند کاملا برای بازی در نقش شاهزاده دلقک جرم و جنایات آماده شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که اولین تصویر رسمی از این شخصیت جرقه‌ای برای شروع نارضایتی‌ها بود (به خاطر خالکوبی ها و دندان‌های فلزی)، اما هرچه بیشتر از این جوکر جدید نشان داده شد نظر عموم مردم تغییر کرد. بسیاری از کسانی که قصد دارند برای دیدن جوخه انتحار به سینماها بروند مشتاق دیدن عملکرد لتو در نقش جوکر هستند تا ببیند لتویی که پس از بازی افسانه‌ای هیث لجر در نقش جوکر این شخصیت را از آن خود کرده چه خواهد کرد. مشخص است که این بازیگر از همان روز اول امضای قرارداد برای بازی در نقش جوکر به این شخصیت علاقه‌ی بسیاری داشته و به صورت مداوم هوادارانی که از طریق شبکه‌های اجتماعی کارهایش را پیگیری می‌کنند با تصاویر جدیدی که به اشتراک می‌گذارد خوشحال می‌کند.

لتو به تازگی تصویر جدیدی از جوکر و کت چرمی بنفش رنگش به اشتراک گذاشته که در زیر می توانید مشاهده کنید:

joker

در تریلرها بیشتر بر روی سایر اعضای جوخه انتحار تمرکز شده و کمتر از جوکر چیزی دیده‌ایم. این که جوکر چطور و چگونه در داستان قرار می‌گیرد به خودی‌خود حائز اهمیت است، خصوصا که این بار و برای اولین بار عشق واقعی وی؛ هارلی کوئین، در مرکز اتفاقات قرار خواهد‌ داشت.

کمپانی برادران وارنر و دی سی روی بازی لتو حساب زیادی باز کرده‌اند چراکه جوکر می‌تواند تهدیدی مداوم در دنیای دی سی باشد. در واقع لتو پیش از این اعلام کرده که دوست دارد در فیلم مستقل بتمن بن افلک(Ben Affleck) حضور داشته باشد و با وجود شایعات پیرامون جریان داشتن داستان این فیلم در تیمارستان آرکهام احتمال قوی‌ای وجود دارد که شوالیه تاریکی با جوکر مواجه شود. با توجه به تعهد و سرسپردگی لتو نسبت به جوخه انتحار به نظر نمی‌آید کسی مخالف حضور او در نقش جوکر در فیلم بتمن باشد. درست است که جوکر طی سال‌های گذشته بارها به تصویر کشیده شده اما بازی جرد لتو پتانسیل آن را دارد که شخصیتی کاملاً متفاوتی از جوکر ارائه دهد.

جوحه انتحار در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ اکران عمومی می شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.