تریلر جدید فیلم The Old Guard: شارلیز ترون رهبر گروهی از مزدوران جاودان

3 July 2020 - 12:30

نتفلیکس و اسکای‌دنس تریلر جدید فیلم اکشن The Old Guard «گارد قدیمی» را منتشر کردند، که پیچشی در یک فرمول سنتی به وجود آورده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم براساس رمان گرافیکی به همین نام نوشته گرگ روکا (Greg Rucka) و لیاندرو فرناندز (Leandro Fernandez) و به نویسندگی روکا، داستان جنگجویی به نام اندی (شارلیز ترون (Charlize Theron)) و گروه مزدوران سرسختش را دنبال می‌کند که کاملا جاودان هستند. آن‌ها از گذشته تاکنون در حال مبارزه با دشمنان مختلفی بوده‌اند. اما وقتی توانایی‌های خارق‌العاده‌شان افشا می‌شود، آن‌ها باید حین آموزش عضو جدیدشان نایل (کیلی لین (KiKi Layne)) از دست دشمنان خود فرار کنند.

این داستان جذابی است و تریلر روی اینکه جاودانگی این افراد چطور کار می‌کند و مهارت‌های مبارزاتی که در طول قرن‌ها به دست آورده‌اند تمرکز دارد. باید دید تا چه مقدار شاهد ماجراجویی این گروه در گذشته مثلا طی جنگ‌های صلیبی خواهیم بود.

جینا پرینس بایثوود (Gina Prince-Bythewood) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. مروان کنزاری (Marwan Kenzari)، لوکا مارینلی (Luca Marinelli)، هری ملینگ (Harry Melling)، ماتیاس اسخونارتس (Matthias Schoenaerts) و چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم The Old Guard در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.