نسخه‌ی کارگردان Midsommar با کیفیت Blu-ray عرضه خواهد شد

3 July 2020 - 09:30

طرفداران دلسردکننده بود که نسخه‌ی کارگردان روانشناسی مهیج Midsommar به کارگردانی آری استر تنها در انگلستان به‌صورت نسخه‌ی فیزیکی عرضه شد، اکنون خبرها حاکی از آن است که کمپانی A24 نسخه‌ی ویژه‌ی کلکسیونر تازه‌ای از آن نسخه‌ی طولانی‌تر با کیفیت‌های Blu-ray و ۴K UHD منتشر خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اولین نسخه‌ی مخصوص کلکسیونر از A24 شامل ۱۷۱ دقیقه نسخه‌ی کارگردان، کتابی ۶۲ صفحه‌ای از طراحی‌های هنری ارجینال فیلم اثر راگنار پرسون (Ragnar Persson) و پیشگفتاری از مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) خواهد بود. ارسال این نسخه‌ی ویژه از ۲۰ ژوئیه (۳۰ تیر) آغاز خواهد شد.

پیش‌تر اعلام‌شده بود که نسخه‌ی کارگردان در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۶ آبان ۱۳۹۸) در انگلستان عرضه می‌شود و مخاطبان در آمریکا به‌صورت انحصاری بر روی Apple TV به نسخه‌ی طولانی‌تر دسترسی خواهند داشت.

فیلم Midsommar زوجی با بازی جک رینور (Jack Reynor) و فلورنس پیو (Florence Pugh) را دنبال می‌کند که برای دیدن مراسمی تابستانی به محل زندگی و خانوادگی دوستشان به سوئد سفر می‌کنند. پس از مدتی متوجه می‌شویم که این مراسم خوب، رقابتی پر از خشونت است که توسط فرقه‌ای با عقایدی خارج از چیزهایی که مرسوم است تدارک دیده‌شده است.

دیگر ستارگان این فیلم را ویل پولتر (Will Poulter)، ویلیام جکسون هارپر (William Jackson Harper)، الورا تورچیا (Ellora Torchia)، آرچی مدکو (Archie Madekwe) و بازیگر تازه‌وارد ویلهم بلومگرن (Vilhem Blomgren) تشکیل می‌دهند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.