زکری لیوای ایفاگر نقش کرت وارنر خواهد بود

3 July 2020 - 12:00

Lionsgate و Kingdom Story Company از برادران اروین (Erwin Brothers) کرت وارنر خود را پیدا کردند. ستاره‌ی فیلم «شزم» (Shazam!) زکری لیوای (Zachary Levi) بازیگر نقش دو دفعه دریافت‌کننده‌ی لقب باارزش‌ترین بازیکن لیگ ملی فوتبال (NFL) در فیلم American Underdog: The Kurt Warner Story خواهد بود. این فیلم که توسط لاینزگیت منتشر خواهد شد، اواخر امسال تولیدش را آغاز خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لیوای سفر ناخوشایند وارنر از قفسه‌های جوراب ساق بلند فروشی در یک سوپرمارکت در آیووا تا قرار گرفتن نام او در تالار مشاهیر NFL را دنبال خواهد کرد. جان اروین (Jon Erwin) و اندرو اروین (Andrew Erwin) کارگردانان و تهیه‌کنندگان این فیلم هستند همچنین در کنار دیوید آرون کوهن (David Aaron Cohen) نویسندگی آن را نیز انجام داده‌اند.

کمپانی Kingdom Story حقوق ساخت زندگی‌نامه‌ی وارنر را به‌دست آورده بود و فیلم‌نامه‌ی این عنوان بر اساس مصاحبه‌ها و کتاب خاطرات او بانام All Things Possible: My Story of Faith, Football and the First Miracle Season است. لیوای طی بیانیه‌ای در روز چهارشنبه گفت:

وقتی داستان کرت رو خوندم، به منشأ نیروی درونیش که موجب پشتکارش می‌شد پی بردم و این چیزیه که فکر کنم هیچ‌کسی به‌تنهایی توی زندگی شخصی خودش بهش پی ببره. این داستان شگفت‌انگیزیه که فیلم‌های ورزشی درباره‌اش هستن و این مسئله که میدونیم این داستان‌ها وجود خارجی داشتن باعث میشه بیش از قبل برای ما خاص‌تر به شن. از اینکه جزئی از قضیه‌ی به تصویر کشیدن داستان او برای مخاطبان هستم، هیجان‌زده‌ام.

لیوای در آثاری شامل «ثور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World)، «خانم میزل شگفت‌انگیز» (The Marvelous Mrs. Maisel) و «چاک» (Chuck) به ایفای نقش پرداخته است. مارک سیاردی (Mark Ciardi) و کوین داونز (Kevin Downes) تهیه‌کنندگان American Underdog: The Kurt Warner Story هستند که در ادامه‌ی همکاری میان کمپانی‌های Lionsgate و Kingdom Story Company است که شامل فیلم‌های «هنوز باور دارم» (I Still Believe) و «فقط می‌توانم تصور کنم» (I Can Only Imagine) است. جیم میلر (Jim Miller) و چرسی کوجاوا (Chelsea Kujawa) ناظران فیلم برای Lionsgate هستند.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.