لسلی منویل به فصل آخر سریال The Crown پیوست

3 July 2020 - 13:30

لسلی منویل (Lesley Manville) جدیدترین بازیگر سریال The Crown است که گویا جایگزین هلنا بانهم کارتر (Helena Bonham Carter) در نقش پرنسس مارگارت می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نتفلیکس روز پنجشنبه تایید کرد که منویل برای بازی در فصل پنجم و آخر درام سلطنتی The Crown قرارداد امضا کرده که از سال آینده فیلم‌برداری‌اش توسط Left Bank Pictures آغاز می گردد.

این بازیگر به آیملدا استانتون (Imelda Staunton) که ژانویه برای بازی در نقش ملکه الیزابت دوم قرارداد بسته و جایگزین اولویا کولمن (Olivia Colman) شده، پیوسته است. پرنسس مارگارت خواهر جوان ملکه است که توسط ونسا کربی (Vanessa Kirby) در فصل اول و دوم ظاهر شد.

اکانت رسمی توییتر سریال به نقل از منویل نوشته او جایگزین دو بازیگر فوق‌العاده شده و نمی‌خواهد کسی را ناامید کند. او همچنین گفته، استانتون دوست عزیزی است.

منویل سال ۲۰۱۷ برای فیلم Phantom Thread نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او در فیلم Maleficent: Mistress Of Evil بازی کرده و در کمدی موفق Mum نقش اول بوده است.

پیتر مورگان (Peter Morgan) فیلم‌نامه فصل چهار را قلم می‌زند. این سریال قبل از همه‌گیر شدن بیماری کرونا در بریتانیا، جشن خداحافظی بازیگرانش را برگزار کرد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.