سریال متد کامینسکی برای فصل سوم و آخر تمدید شد

4 July 2020 - 16:00

ماجراهای سندی کامینسکی با بازی مایکل داگلاس (Michael Douglas) و نورمن نیولندر با بازی آلن آرکین (Alan Arkin) در فصل سوم و پایانی مجموعه‌ی The Kominsky Method در نتفلیکس به‌پایان می‌رسد. این شبکه‌ی استریمی کمدی نیم ساعته‌ی چاک لور (Chuck Lorre) را برای آخرین بار با یک فصل دیگر تمدید کرد که البته اطلاعی از تعداد قسمت‌های آن منتشر نکرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل دوم در اکتبر ۲۰۱۹ پخش شد. تاریخ دقیق تولید مشخص نیست اما واضح است که درزمانی فیلم‌برداری آغاز خواهد شد که ایمنی لازم برای ادامه‌ی کار فراهم شود زیرا با توجه سن داگلاس و آرکین آن‌ها در معرض خطر بیشتری در مورد کوید-۱۹ نسبت به بقیه هستند.

The Kominsky Method داگلاس در نقش سندی کامینسکی که یک بازیگر سالخورده است و مدیر برنامه‌ها و دوستش نورمن نیولندر (با بازی آرکین) را دنبال می‌کند. در فصل دو، آن‌ها به هدایت سال‌های آخر عمرشان در لس‌آنجلس می‌پردازند و با چالش‌های جدیدی ازجمله مشکلات سلامتی کامینسکی و نامزد تازه‌ی دخترش با بازی پل ریزر (Paul Reiser) درحالی‌که نیولندر پیش عشق قدیمی‌اش با بازی جین سیمور (Jane Seymour) بازمی‌گردد، دست‌وپنجه نرم می‌کنند. سارا بیکر (Sarah Baker)، نانسی ترویس (Nancy Travis) و لیزا ادلستاین (Lisa Edelstein) دیگر ستارگان این مجموعه هستند.

لور، ال هیگینز (Al Higgins) و مایکل داگلاس تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال که توسط کمپانی Chuck Lorre Productions در همکاری با Warner Bros. Television تولید می‌شود، هستند.

لور گفت:

پروژه‌ی The Kominsky Method شوری حقیقی برای من هست و دیدن گرمای واکنش مخاطبان و منتقدان تجربه‌ی فوق‌العاده‌ایه. برای پایان این داستان با این فصل هیجان‌زده‌ام.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.