سریال Katy Keene توسط شبکه‌ی CW کنسل شد

5 July 2020 - 10:30

شبکه‌ی CW تصمیم گرفت تا دیگر بر روی فصل دوم مجموعه‌ی «کتی کین» (Katy Keene) کار نکند. Warner Bros. Television استودیویی که سازنده‌ی این سریال انشعابی از مجموعه‌ی «ریوردیل» (Riverdale) با نقش‌آفرینی لوسی هیل (Lucy Hale) است برنامه دارد تا کاری کند که این سریال همچنان ادامه پیدا کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

رئیس و مدیرعامل CW، مارک پدوویتس (Mark Pedowitz) در ماه مه اعلام کرده بود که قرارداد بازیگران تا ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر) به اتمام می‌رسد اما برای اینکه فرصت بیشتری در اختیار بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر برای پیدا کردن خانه‌ای جدید برای سریال قرار گیرد، امکان دارد این قرار تا ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) تمدید شود. با توجه به اینکه فصل اول این سریال نیز هم‌اکنون بر روی HBO Max در دسترس است، محتمل‌ترین گزینه برای زنده نگه‌داشتن این مجموعه همین سرویس استریمی است.

Katy Keene تنها سریال شبکه‌ی CW است که برای فصل بعدی در ژانویه تمدید نشده است. این مجموعه و سریال Riverdale هردو توسط Berlanti Productions تولید می‌شوند و رابرت آگویر-ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa) نویسندگی آن‌ها را بر عهده دارد.

پدوویتس در ماه مه پس از پایان فصل اول Katy Keene گفت:

تعداد بینندگان تلویزیونی سریال معمولی بود اما توی پخش استریمی تعداد بازدیدکننده‌ها خوب بود.

او اضافه کرده بود که شبکه منتظر محتوای تازه‌ای از این مجموعه برای استریم کردن است که از آخر ماه مه تمام فصل اول بر روی پلتفورم دیجیتالی CW و همچنین HBO Max قرار گرفت.

در همان زمان که پخش سریال بر روی سرویس‌های استریمی آغاز شد نیز تعداد بینندگان رقم قابل‌توجهی را نشان نمی‌داد اما بعد شمار بینندگان دیجیتالی سریال با تأخیر و خیلی کم شروع به افزایش کرد.

همچنین Katy Keene در کنار «بت وومن» (Batwoman) و «نانسی درو» (Nancy Drew) تنها سریال‌های CW هستند که فصل‌هایشان به‌طور کامل بر روی پلتفورم دیجیتالی این شبکه قرارگرفته است. در چند ماه گذشته که آمار استفاده‌کنندگان سرویس‌های استریمی به دلیل قرنطینه‌ی خانگی پس از شیوع کوید-۱۹ در بالاترین حد خود قرارگرفته است، طبق گفته‌ی برخی منابع آمار بینندگان Katy Keene حتی نزدیک تعداد بینندگان سریال‌های Nancy Drew و Batwoman نیز نبوده است.

این مجموعه به قلم آگویر ساکاسا و مایکل گراسی (Michael Grassi)، چهار شخصیت شناخته‌شده در دنیای داستان‌های مصور انتشارات Archie Comics یعنی طراح مد کیتی کین، خواننده و ترانه‌سرا جوزی مک‌کوی، بازیگر جورجی لوپز و یک چهره‌ی مشهور در فضای مجازی پپر اسمت به ترتیب با بازی‌های هیل، اشلی ماری (Ashleigh Murray)، جانی بیوچمپ (Jonny Beauchamp) و جولیا چن (Julia Chan) را که در شهر نیویورک به دنبال رؤیاهای بیست و چندساله‌ی خود هستند، دنبال می‌کند. لوسینن لاویسکانت (Lucien Laviscount)، کامیل هاید (Camille Hyde)، کاترین لاناسا (Katherine LaNasa) و زین هولتز (Zane Holtz) دیگر بازیگران سریال هستند.

این سریال توسط Berlanti Productions در همکاری با Warner Bros. Television و CBS Television Studios تهیه‌شده است. برلانتی، آگویر ساکاسا، گراسی، سارا شکتر (Sarah Schechter) و جان گلدواتر (Jon Goldwater) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.