دیوید فار سریال اقتباسی The Midwich Cuckoos را می‌سازد

5 July 2020 - 13:30

سایت خبری ددلاین گزارش داده که دیوید فار (David Farr) با پخش تلویزیونی اروپایی Sky برای اقتباس از رمان علمی تخیلی The Midwich Cuckoos همکاری می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این رمان نوشته جان ویندهم (John Wyndham) الهام بخش اقتباسات فیلمی مانند Village of the Damned قرار گرفت. داستان این رمان به سال ۱۹۵۷ روستای انگلیسی Midwich برمی‌گردد، جایی که حوادث زیادی برای زنان رخ داد و آن‌ها با بچه‌های موجودات خارجی را باردار شدند که چشمان نورانی و قدرت‌های ماوراء دنیایی داشتند. این کتاب برجسته‌ترین اثر ویندهم بجز The Day of the Triffids است.

فار این رمان را به سریال هشت قسمتی تبدیل می‌کند که در استودیو ITV Studios و توسط مارک ساموئلسون (Marc Samuelson) و Snowed-In Productions ساخته می‌شود.

کتاب The Midwich Cuckoos نوشته ویندهم اولین بار توسط وولف ریلا (Wolf Rilla) در سال ۱۹۶۰ فیلم شد که فیلم نامه‌اش را بطور مشترک با استرلینگ سیلیفانت (Stirling Silliphant) و رونالد کینوچ (Ronald Kinnoch) نوشت. در سال ۱۹۵۵، جان کارپنتر (John Carpenter) این فیلم را از فیلم نامه دیوید هیملستین (David Himmelstein) و داستان جدیدی با بازی کریستوفر ریو (Christopher Reeve) و کریستی الی (Kristie Alley) ساخت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.