تریلر Spider-Man: Homecoming منتشر شد| پیتر پارکر می‌خواهد جهان را نجات دهد

9 December 2016 - 16:30

بدون شک سال ۲۰۱۷ میلادی سال بزرگی برای دنیای سینماتیک شرکت مارول چه در تلویزیون‌ها و چه در سینما خواهد بود. قطعاً یکی از مهم‌ترین آثار این شرکت در سال آینده، فیلم سینمایی Spider-Man: Homecoming است. اکنون پس از انتظارهای فراوان، نخستین تریلر فیلم جدید این ابرقهرمان محبوب مارول منتشر شده است. برای مشاهده این تریلر و جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این بار قرار است نقش مرد عنکبوتی را تام هالند بازی کند. این یعنی در این فیلم مرد عنکبوتی جوان‌تر از تمامی فیلم‌های دیگر خود خواهد بود [البته در کامیک‌ها هم او بسیار جوان است]. تام هالند اوایل امسال در فیلم  Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» برای اولین بار در نقش این شخصیت دوست‌داشتنی مارول ایفای نقش کرد. بازی او در این نقش تقریباً انتظارات بسیاری از طرفداران را برآورده کرد. هرچند افرادی هم بودند که همچنان از این انتخاب چندان رضایت ندارند. حال باید دید او کار سخت خود در نقش پیتر پارکر را در فیلم Spider-Man: Homecoming چگونه به سرانحام می‌رساند. علاوه بر او، رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی و در نهایت مایکل کیتون در نقش والچر در این فیلم حضور خواهند داشت.

نخستین تریلر هم‌اکنون آماده مشاهده است. این تریلر به زیبایی سعی داشته تا نمایی از فیلم را به مخاطبان و طرفداران خود نشان دهد. تریلر Spider-Man: Homecoming سکانس‌های مختلفی را از این فیلم به نمایش می‌گذارد. سکانس‌هایی که حداقل می‌تواند برای طرفداران این ابرقهرمان، بسیار هیجان انگیز باشد. بسیاری از سکانس‌های این تریلر مربوط به پیتر و حضور او در کنار بهترین دوستش در مدرسه و همچنین ارتباط او با تونی استارک است. البته می‌توانید شخصیت تبه‌کار این فیلم یعنی والچر را هم در تریلر ببینید. شما می‌توانید این تریلر را از پایین مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

فیلم Spider-Man: Homecoming در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۹۶) در سینما اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Chester says:

    میشه گفت بد نبود ،
    چندتا مشکل داشت
    یکی این که ، دیگه فقط مونده بود بقال سر کوچه هم بفهمه که پیتر اسپایدرمنه :/ آخه هویت مخفیش مهم ترین چیزی بود که داشت
    یکی دیگه اینکه ،از بازیگرش اصلا خوشم نمیاد ، اندرو خیلی بهتر بود ، هم در نقش پیتر هم اسپایدرمن ، این یکی خیلی کم تجربست و شاید زیر ماسک مردم ازش خوششون بیاد
    و یکی این صدای بازیگر و طرز حرف زدنش خیلی رو مخه
    مثبت ترین نکته تریلر حضور ایرون من بود
    امدوارم نکات مثبت دیگری هم تو فیلم اصلی باشه ..
    ممنون

  • AMIR9675 says:

    عالی بود :] بازیگرش هم خیلی خوبه
    امیدوارم تو اونجرز جدید باشه

  • Hanna says:

    من از بازیگرش خوشم اومد ولى از تریلر زیاد نه. بامزه ترین چیز اسپایدر من جدید حرافى زیادشه که کار نویسنده ها رو براى نوشتن شوخى هاى خوب سخت مى کنه. امیدوارم از یک دیالوگ نویس خوب استفاده کرده باشن.

  • Matt Murdock says:

    تریلر جذابی نبود ولی بشدت برای این فیلم روزشماری میکنم
    به قول استن لی بزرگ هم،تام هالند،متولد شده تا اسپایدرمن باشه