نتفلیکس Dead To Me را برای فصل سوم و پایانی تمدید کرد

7 July 2020 - 10:00

نتفلیکس کمدی سیاه محبوب (برای من مرده) «Dead To Me» را برای فصل سوم و پایانی تمدید کرد. خالق سریال لیز فلدمن (Liz Feldman) برای تهیه‌کنندگی اجرایی و شورانری این سریال طی قرارداد بزرگی که با این شبکه‌ی استریمی به امضا رسانده است، بازخواهد گشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

تحت این قرارداد چندساله، فلدمن توسعه‌ی سریال ارجینال جدید و تعدادی پروژه‌ی دیگر را برای Netflix انجام خواهد داد. مجموعه‌ی Dead To Me از قراردادی نشأت می‌گیرد که قبل‌تر فلدمن با CBS Television Studios منعقد کرده بود که این کمپانی نیز یکی از تولیدکنندگان این کمدی تحسین‌شده است و به گفته‌ی برخی منابع CBS قصد دارد تا قرارداد فلدمن را تمدید کند.

کریستینا اپلگیت (Christina Applegate)، لیندا کاردلینی (Linda Cardellini) و جیمز مارسدن (James Marsden) ستارگان مجموعه‌ی برای من مرده هستند که با موفقیت تجاری و نظر مثبت منتقدان روبه‌رو شد. فصل اول این سریال توسط ۳۰ میلیون خانوار در ماه اول انتشارش دیده شد و رتبه‌ی چهارم در میان ۱۰ سریال محبوب نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ را در آمریکا به‌دست آورد و اپلگیت برای آن نامزد امی شد.

فلدمن گفت:

از ابتدا تا پایان Dead To Me مجموعه در همان مسیری ساخته شد که من می‌خواستم و این یک هدیه‌ی شگفت‌انگیز است. تعریف داستانی منشعب شده از فقدان و اندوه انگیزه‌ی من به‌عنوان یک هنرمند و مرهم من به‌عنوان یک انسان بوده است. همیشه مدیون همکارانم، دوستانم، کریستینا و لیندا و نویسندگان، بازیگران و عوامل مستعد و نابغه‌مان خواهم بود. بسیار سپاس‌گزار نتفلیکس برای حمایتش از Dead To Me از روز اول هستم و ادامه‌ی همکاری‌مان هیجان‌زده‌ام.

اپلگیت درباره‌ی تصمیم برای پایان داد به این سریال که حول محور شخصیت خودش جن و جودی با بازی کاردلینی جریان دارد گفت:

احساس کردیم که این بهترین راه برای پایان دادن به داستان این زن‌هاست.

فلدمن به همراه جسیکا البام (Jessica Elbaum) و ویل فرل (Will Ferrell) برای کمپانی Gloria Sanchez Prods تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را انجام می‌دهند. کریستی اسمیت (Christie Smith)، اپلگیت، آدام مک‌کی (Adam McKay) و کاردلینی دیگر تهیه‌کنندگان این مجموعه هستند.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.