استارگرل برای فصل دوم تمدید و کاملاً به CW منتقل شد

8 July 2020 - 09:00

فصل دوم سریال (استارگرل) «Stargirl» از DC بر روی شبکه‌ی CW بازخواهد گشت. شبکه‌ی مذکور این سریال ابرقهرمانی محبوب و موفق ساخته‌شده براساس شخصیت‌های دنیای داستان‌های مصور DC Comics با بازی برک بسینجر (Brec Bassinger) را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. علاوه بر آن، این شبکه فصل دوم را به‌صورت انحصاری پخش خواهد کرد که پس از روی آنتن رفتن هر قسمت آن از شبکه‌ی CW روز بعد همان قسمت بر روی پلتفورم استریمی CW قرار خواهد گرفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مسئله Stargirl را که در ابتدا سریال ارجینال شبکه‌ی DC Universe بود را به سریالی متعلق به CW تبدیل می‌کند. فصل نخست سریال توسط سرویس اشتراکی دیجیتال DC Universe سفارش داده‌شده بود. CW در پاییز گذشته حقوق انحصاری سریال را به‌دست آورد و علیرغم اینکه سریال در ابتدا توسط DC Universe به پخش رسیده بود در ادامه بر روی CW نیز قرار گرفت.

اکنون امّا سریال کاملاً و منحصراً در اختیار CW خواهد بود و از DC Universe پخش نخواهد شد. فهرست محصولات ارجینال این سرویس به دلیل تمرکز بر روی فعالیت اصلی‌اش یعنی کتاب‌های مصور DC و محتوای خبری برای طرفداران در حال کوتاه شدن است. DC Universe در حال حاضر تنها یک سریال انحصاری ارجینال که Titans باشد را در اختیار دارد. مجموعه‌ی Doom Patrol به‌صورت مشترک همراه با HBO Max تولید می‌شود.

سریال Stargirl داستان کورتنی ویتمور (با بازی به سینجر) دانش‌آموز دبیرستانی را دنبال می‌کند که از گروهی متشکل از قهرمانان جوانی که در گذشته با شرورها مبارزه می‌کردند الهام می‌گیرد. این سریال حول شخصیت استارگرل و اولین تیم ابرقهرمانی تاریخ کتاب‌های مصور آمریکا یعنی جامعه‌ی عدالت آمریکا (Justice Society of America) جریان دارد. این شخصیت توسط جف جانز (Geoff Johns) در سال‌های ابتدایی فعالیتش در سال ۱۹۹۹ با الهام از خواهر درگذشته‌ی او که طی سانحه‌ای هوایی در سال ۱۹۹۶ از دنیا رفت خلق شد.

علاوه بر بسینجر، لوک ویلسون (Luke Wilson)، ایمی اسمارت (Amy Smart)، ایوت مونریل (Yvette Monreal)، آنجلیکا واشینگتن (Anjelika Washington)، کامرون گلمن (Cameron Gellman)، تری رومانو (Trae Romano)، جیک آستین واکر (Jake Austin Walker)، هانتر سانسون (Hunter Sansone)، مگ دی‌لیسی (Meg DeLacy)، نیل جکسون (Neil Jackson) و کریستوفر جیمز بیکر (Christopher James Baker) دیگر ستارگان این سریال هستند.

جانز به همراه ملیسا کارتر (Melissa Carter) که یکی از شورانرهای سریال است در کنار گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter) و گرگ بیمن (Greg Beeman) تهیه‌کنندگی اجرایی مجموعه را بر عهده‌دارند.

استارگرل توسط Berlanti Productions و Mad Ghost Productions در همکاری با Warner Bros. Television تولید می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.