مت ریوز قرارداد بزرگی را با Warner Bros منعقد کرد

8 July 2020 - 15:00

کارگردان (بتمن) «The Batman» و یکی از خالقان مجموعه‌ی (فلیسیتی) «Felicity»، مت ریوز (Matt Reeves) قرارداد انحصاری چندساله و بزرگی با کمپانی Warner Bros به امضا رساند. این قرارداد ماه‌ها پیش منعقدشده بود و اکنون به‌صورت رسمی اعلام شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

با این توافقنامه ریوز مسئولیت توسعه‌ی برنامه‌های مختلف تلویزیونی تازه‌ای را برای تمام پلتفورم‌های متعلق به کمپانی وارنر به‌وسیله‌ی کمپانی تولیدیش به نام ۶th & Idaho بر عهده گرفت. این پلتفورم‌ها شامل سرویس‌های استریمی ازجمله HBO MAX، شبکه‌های صوتی، شبکه‌های پولی و شبکه‌های معمولی کابلی هستند. این پروژه‌ها در همکاری با Warner Bros. Television،Warner Horizon Scripted Television،Warner Bros. Animation یا Blue Ribbon Content بسته به نوع پلتفورمی که در حال کار بر روی آن است تولید خواهند شد. فرای مرزهای آمریکا Warner Bros. International Television Distribution مسئول توضیح برنامه‌های تولیدشده توسط ۶th & Idaho خواهد بود.

دنیل پیپسکی (Daniel Pipski) تهیه‌کننده‌ی باسابقه‌ی سینما و تلویزیون پس‌ازاین قرارداد در سمت معاون اجرایی ۶th & Idaho منصوب شد. پیپسکی از فوریه در کنار معاون اجرایی آدام کاسان (Adam Kassan) و رفی کرون (Rafi Crohn) مشغول کار در این کمپانی است.

پیپسکی گفت:

مت چندی از فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه‌ی من را ساخته است. از اینکه جزوی از تیم بزرگ او در کنار رفی و آدام باشم و کمپانی تولید سریال او را در کنار همکارانمان در WBTV بسازیم، هیجان‌زده‌ام.

سریال Felicity کمدی درامی بود که ریوز به همراه جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) در سال ۲۰۰۲ خلق کردند و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده داشتند. این سریال پس از چهار فصل به‌پایان رسید. از آن زمان ریوز بر روی حرفه‌ی کارگردانی خود متمرکز بوده و فیلم‌های (کلاورفیلد) «Cloverfield» به تهیه‌کنندگی آبرامز، (ظهور سیاره‌ی میمون‌ها) «Dawn Of The Planet Of The Apes» و (جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها) «War For the Planet Of The Apes» را کارگردانی کرده است. او در سال ۲۰۱۵ با قرارداد بزرگی که در آن زمان با کمپانی ۲۰th Century Fox TV به امضا رساند به تلویزیون بازگشت. ریوز و شرکتش به همکاری با ۲۰th TV با ساخت قسمت آزمایشی (جوی معمولی) «Ordinary Joe» برای شبکه‌ی NBC با حضور جیمز وک (James Wolk) که اخیراً آغاز فیلم‌برداری آن در صورت وجود شرایط امن برای ۲۰۲۰ تأیید شد، ادامه دادند.

تولیدات تلویزیونی اخیر ۶th & Idaho شامل سریال درام (دور) «Away» محصول Netflix با بازی هیلاری سوانک (Hilary Swank)، درام ساخته‌شده برای Amazon Prime Video بانام (داستان‌هایی از حلقه) «Tales from the Loop» با بازی ربکا هال (Rebecca Hall) و جاناتان پرایس (Jonathan Pryce) نیز هستند.

ریوز در حال حاضر تولید فیلم The Batman که در اکتبر ۲۰۲۱ توسط Warner Bros. Pictures اکران خواهد شد را بر عهده دارد.

علاوه بر سریال Felicity که ریوز تهیه‌کننده‌ی اجرایی و خالق آن بود که البته قسمت آزمایشی و چند قسمت دیگر از آن را نیز کارگردانی کرد، او تهیه‌کنندگی اجرایی (گذر) «The Passage» محصول Fox که جزو قراردادش با ۲۰th TV بود را نیز انجام داده است. همچنین کارگردانی قسمت‌های آزمایشی سریال‌های (محکومیت) «Conviction» از NBC، (معجزات) «Miracles» و (عبور گیدئون) «Gideon’s Crossing» از ABC و قسمت‌هایی از سریال‌های (قتل: زندگی در خیابان) «Homicide: Life on the Street» از NBC و (نسبیت) «Relativity» از ABC را انجام داده است.

پیپسکی در حالی به ۶th & Idaho پیوست که پیش‌تر سمت معاون اجرایی و ریاست بخش تلویزیونی کمپانی Aggregate Films متعلق به جیسون بیتمن (Jason Bateman) جایی که توسعه و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال کوتاه پیشِ روی شبکه‌ی FX با عنوان (یک معلم) «A Teacher» را بر عهده داشت. طی نزدیک به گذشت ۲۰ سال از حرفه‌ی پیپسکی، او تهیه‌کنندگی اجرایی مجموعه‌ی (از گرگ‌ومیش تا سپیده‌دم: سریال) «From Dusk Till Dawn: The Series» محصول شبکه‌ی El Rey Network، ریاست بخش تلویزیونی Miramax، نظارت بر توسعه و تولید سریال کمدی (درباره‌ی یک پسر) «About a Boy» به تهیه‌کنندگی جیسون کتیمز (Jason Katims) محصول NBC را در تلویزیون بر عهده داشته است.

او در دنیای سینما نیز تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم (آپالوسا) «Appaloosa» با بازی ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) و اد هریس (Ed Harris)، فیلم (خبرچین!) «The Informant!» به کارگردانی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) با بازی مت دیمون (Matt Damon) در کمپانی Groundswell Productions و توسعه‌ی فیلم‌های (رفته عزیزم رفته) «Gone Baby Gone» و (ترون: میراث) «Tron: Legacy» در کمپانی LivePlanet که شان بیلی (Sean Bailey)، بن افلک (Ben Affleck) و مت دیمون مؤسسان آن هستند، انجام داده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.