مذاکرات جود لا برای ایفای نقش کاپیتان هوک در فیلم Peter Pan & Wendy

8 July 2020 - 13:00

پسری که نمی‌خواست بزرگ شود باید نامش را به پسری که نمی‌خواهد بمیرد تغییر دهد، چون به نظر می‌رسد قرار است تا پایان دنیا، شاهد فیلم‌های Peter Pan «پیتر پن» باشیم. دیزنی قصد دارد از جود لا (Jude Law) برای ایفای نقش کاپیتان هوک در بازسازی لایو اکشن Peter Pan & Wendy «پیتر پن و وندی» استفاده کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دیوید لاوری (David Lowery) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که وظیفه ساخت ریبوت Pete’s Dragon «اژدهای پیت» محصول ۲۰۱۶ را هم برعهده داشت. لاوری این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از توبی هالبروک (Toby Halbrook) خواهد ساخت.

فیلم انیمیشنی این شخصیت محصول ۱۹۵۶ که براساس کتابی نوشته جی.ام. بری (J.M. Barrie) ساخته شد یکی از بهترین اقتباس‌ها از روی این شخصیت است، بنابراین باعث تعجب نیست که این استودیو قصد دارد بازسازی لایو اکشن Peter Pan را بسازد. البته تاکنون شاهد یک فیلم لایو اکشن خوب از روی این شخصیت نبوده‌ایم. فیلم Hook (هوک) ساخته استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) پر از نوستالژی بود اما با انتقادات زیادی روبرو شد. فیلم Peter Pan ساخته پی.جی. هوگان (P.J. Hogan) در سال ۲۰۰۳ نقدهای خوبی دریافت کرد، اما در باکس آفیس به موفقیت نرسید. پیش‌درآمد Pan «پن» ساخته جو رایت (Joe Wright) از همه نظر فاجعه‌بار بود.

لا انتخاب خوبی برای بازی در نقش این شخصیت شرور است. او در گذشته نقش افراد بد را به خوبی بازی کرده است، مخصوصا نقش عکاس صحنه جرم در فیلم Road to Perdition «جاده‌ای به سوی تباهی». Peter Pan & Wendy قرار است برخلاف برخی بازسازی‌های لایو اکشن دیزنی در سینماها اکران شود، اما هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.