ادگار رایت از فیلم Last Night in Soho می‌گوید

8 July 2020 - 15:30

طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی Empire، کارگردان ادگار رایت (Edgar Wright) اطلاعات تازه‌ای را حول فیلم ترسناک پیشِ روی محصول Focus Features با عنوان (شب گذشته در سوهو) «Last Night in Soho» منتشر کرد. او این فیلم را بسیار متفاوت از آثار پیشینش توصیف کرد. این اطلاعات همچنین شامل توصیف کوتاهی از شخصیت‌های مرموز توماسین مک‌کنزی و آنیا تیلور-جوی که به ترتیب طراح مد و خواننده‌ای پرشور هستند، بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

رایت گفت:

حس بسیار متفاوتی از فیلم‌های دیگرم خواهد داشت. اما همیشه فیلم‌هایی که بسیار آرام تبدیل به چیزی دیگر می‌شوند را دوست داشته‌ام و بسیاری از فیلم‌هایم چنین حسی را داشته‌اند. این فیلم با تمی روان‌شناسانه شروع و سپس تنشش شروع به زیادشدن می‌کند و در طول فیلم ادامه می‌یابد. و من همیشه دوست داشتم که به سمت ساختن یک فیلم در ژانری بروم که در آن اثری نساخته‌ام و یک سری فیلم‌های ترسناک روان‌شناسانه‌ی مشخص وجود دارد که بیشتر در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی می‌توانید پیدا کنید که طبیعتی اپرا مانند دارند. در ساخت این فیلم از چنین دستور عمل تصویری استفاده کرده‌ام.

توماسین هارکورت مک‌کنزی (Thomasin Harcourt McKenzie) در نقش ایلویز، آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) و بازیگر نامزد جایزه‌ی امی مت اسمیت (Matt Smith) ستارگان فیلم Last Night in Soho هستند.

طرح کلی در داخل فیلم روشن است اما رایت این اثر را یک مهیج روان‌شناسانه‌ی ترسناک تا حدودی شبیه به (الان نگاه نکن) «Don’t Look Now» و (انزجار) «Repulsion» ساخته‌ی رومن پولانسکی (Roman Polanski) می‌داند. رایت در کنار کریستی ویلسون-کیرنز (Krysty Wilson-Cairns) فیلم‌نامه‌ی فیلم را نوشته است. این اثر در منطقه‌ی سوهو در لندن جریان دارد.

نیرا پارک (Nira Park)، تیم بون (Tim Bevan)، اریک فلنر (Eric Fellner) و رایت تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. Focus Features و Film4 سرمایه‌گذاران آن و Focus به همراه Universal Pictures International توزیع‌کنندگان بین‌المللی آن خواهند بود.

فیلم در ابتدا قرار بود تا در ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر) اکران شود اما اکنون در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۴ اردیبهشت) در آمریکا و آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.