بازگشت دی بی وودساید به فصل آخر سریال Lucifer

8 July 2020 - 16:00

به دنبال تمدید سریال لوسیفر برای فصل ششم و آخر، دی بی وودساید (D. B. Woodside) در اکانت توییتر خود اعلام کرده به فصل آخر سریال باز می‌گردد و  نقش خود، برادر بزرگتر شیطان، آمنادیل، را بازی می‌کند. او گفته یکی از قسمت‌های این فصل را نیز کارگردانی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال لوسیفر که براساس کمیک ورتیگو است، داستان واقعی فرشته هبوط کرده است. لوسیفر مورنینگ‌استار با بازی تام الیس (Tom Ellis)، خدای جهنم است که تاج و تخت خود در جهنم را رها می‌کند. او به لس‌آنجلس می‌رود جایی که با مامور LAPD، کلویی دکر تیم می‌شود تا خلافکاران را مجازات کنند. این سریال از فصل سوم توسط شبکه فاکس کنسل شد و سپس نتفلیکس نجاتش داد.

فصل پنجم به دو بخش تقسیم خواهد شد و دنیس هیزبرت (Dennis Haysbert) بازیگر نامزد جایزه گلدن گلوب در نقش خدا در آن ایفای نقش می‌کند. این فصل همکاری مجدد هیزبرت و دی بی وودساید خواهد بود که نقش پسر مورد علاقه خدا و برادر فرشته لوسیفر را بازی می‌کند.

وارنر بروز تلویژن این سریال را بطور مشترک با جری براکیمر (Jerry Bruckheimer) و Aggressive Mediocrity می‌سازد. این سریال براساس شخصیت‌های خلق شده توسط نیل گیمن (Neil Gaiman)، سم کیث (Sam Kieth) و مایک درینگنبرگ (Mark Dringenberg) برای ورتیگو از دی سی اینترتیمنت است. جری براکیمر، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman)، ایلدی مادروویچ (Ildy Modrovich) و جو هندرسون (Joe Henderson) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند. لن وایزمن (Len Wiseman) کارگردان و تهیه کننده اجرایی کار بوده و کاپینو مشاور اجرایی سریال است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.