شارلیز ترون از پیش‌ درآمد Furiosa می‌گوید

8 July 2020 - 16:30

چند ماه گذشته اتفاقات خوبی پیرامون فرنچایز در دست ساخت Mad Max افتاد. کارگردان و نویسنده این اثر، جرج میلر (George Miller) گفته می‌خواهد فیلمی بسازد که به ایمپورتر فیوروسا بپردازد اما شارلیز ترون (Charlize Throne) در این پیش‌ درآمد برای ایفای نقشش حضور نخواهد داشت. ترون در مصاحبه جدیدش درباره این پروژه صحبت کرده است. او در مصاحبه با سایت خبری هالیوود ریپورتر در رابطه با فیلم The Old Guard نتفلیکس، گفت که وقتی فهمیده قرار است بازیگر جوان ۲۰ و چند ساله‌ای جایگزین او شود تا شخصیت جوانتر او را بازی کند، ناامید شده و هضم این حرکت برای او بسیار سخت بوده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ببینید، من برای جرج احترام زیادی قائلم که اگر اینطور نبود اصلا باهاش فیلم نمی‌ساختم. او فوق العاده است و براش بهترین‌ها را آرزو دارم. ولی خب این اتفاق یکم ناراحت کننده است و قلبم را شکست. من واقعا عاشق اون شخصیت بودم و خیلی خوشحالم نقش کوچکی در خلقش داشتم. او برای همیشه کسی است که دربارش فکر می‌کنم و عاشقشم. قطعا دوست داشتم داستان ادامه پیدا کند و اگر جورج فکر می‌کند باید این مسیر را برود و راهش را از من جدا کند، پس بهش اعتماد می‌کنم. ما آنقدر درگیر چیزهای کوچکتر شدیم که یادمان رفت کاری که کردیم و چیزی که ساختیم خیلی مهم تر است.

جرج میلر از ماه مارس شروع به گشتن دنبال بازیگر جوانی برای ایفای نقش شخصیت ترون کرد و گفته بود آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) را برای این نقش در نظر گرفته است.

فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) سال ۲۰۱۵ اکران شد و داستان مکس روکاتانسکی با بازی تام هاردی (Tom Hardy) بود. در دنیای آتش و خون، دو آشوب سعی بر برقراری نظم داشتند. مکس، مردی عمل و کم حرف که به دنبال آرامش ذهنی بعد از فوت همسر و فرزندش بخاطر آشوب و هرج و مرج است و ایمپریتر فیوروسا با بازی شارلیز ترون، زن اهل عمل و کسی که اعتقاد دارد مسیر نجات درصورتی پیدا می‌شود که از بیابان به زادگاه کودکی‌اش برسد. شاید پیش درآمد Mad Max زندگی او در The Green Place را قبل از شروع کار برای ایمورتان جان را نشان دهد.

فیلم مکس دیوانه: جاده خشم بازیگرانی همچون نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)، هیو کیز-برن (Hugh Keays-Byrne)، نیتان جونز (Nathan Jones)، زو کراویتز (Zoe Kravitz)، رایلی کیئو (Riley Keough) و رزی هانتینگتون وایتلی (Rosie Huntington-Whiteley) را در اختیار داشت.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.