اولین تریلر سریال Away منتشر شد

8 July 2020 - 19:00

نتفلیکس اولین تریلر سریال درام فضایی Away، ساخته جیسون کاتیمس (Jason Katims) را منتشر ‌کرد. این استریمر، ۴ سپتامبر را برای پخش این مجموعه با بازی هیلاری سوانک (Hilary Swank) در نظر گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این کلیپ ۴۳ ثانیه‌ای فقط سوانک را در کپسول فضایی نشان می‌دهد که منتظر دیدن خانواده‌اش است؛ اما گرین در حالیکه به عکس خانوادگی‌اش نگاه می‌کند، می‌گوید: دلم خیلی برایتان تنگ شده است.

این سریال توسط اندرو هیندراکر (Andrew Hinderaker) خلق شده و سوانک، فضانورد آمریکایی به نام اما گرین است. با آماده شدن گرین برای رهبری عوامل بین المللی در اولین ماموریت‌شان به مریخ، او باید تصمیم بگیرد که شوهرش با بازی جاش چارلز (Josh Charles) و دختر نوجوانش با بازی تالیتا بیتمن (Talitha Bateman) را زمانی ترک کند که بیشتر از همیشه به او نیاز دارند. با ورود عوامل به شرایط سخت فضا، و به دلیل دور شدن از زمین، اوضاع پیچیده می‌شود. Away نشان می‌دهد که گاهی برای رسیدن به ستاره‌ها باید از خانه دور شد.

این سریال را جسیکا گلدبرگ (Jessica Goldberg)، کاتیمس، مت ریوز (Matt Reeves)، اندرو هیندریکر، ادوارد زویک (Edward Zwick)، سوانک، آدام کاسان (Adam Kassan) و جنی مولین (Jeni Mulein) تهیه می‌کنند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.