تریلر فیلم The One and Only Ivan محصول دیزنی منتشر شد

9 July 2020 - 19:30

استودیوی دیزنی تریلر رسمی فیلم The One and Only Ivan که ترکیبی از انیمیشن و لایو اکشن است را منتشر کرد. در این تریلر گوریلی به نام ایوان را می‌بینیم که با استعدادش در نقاشی کشیدن همگان را به وجد آورده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

The One and Only Ivan داستانی فراموش‌نشدنی در مورد زیبایی دوستی، قدرت تجسم و اهمیت خانه است. ایوان یک گوریل ۲۰۰ کیلوگرمی است که در یک مرکز خرید همراه با فیلی به نام استلا، سگی به نام باب و انواع دیگر حیوانات زندگی می‌کند. او خاطراتی کمی از جنگلی دارد که در آنجا زندگی کرده، اما وقتی یک بچه فیل به نام روبی وارد ماجرا می‌شود، چیزی درون ایوان تغییر می‌کند. روبی به تازگی از خانواده‌اش در حیات وحش جدا شده ‌است و باعث می‌شود ایوان زندگی خودش را زیرسوال ببرد.

صداپیشگان این فیلم سم راکول (Sam Rockwell) در نقش ایوان، انجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش استلا، هلن میرن (Helen Mirren) در نقش اسنیکرز، دنی دویتو (Danny DeVito) در نقش باب و بروکلین پرینس (Brooklynn Prince) در نقش روبی هستند. برایان کرانستون (Bryan Cranston) نقش مک صاحب مرکز خرید را بازی می‌کند.

فیلم The One and Only Ivan در تاریخ ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.