سریال Chilling Adventures of Sabrina پس از چهار فصل کنسل شد

9 July 2020 - 12:00

سریال Chilling Adventures of Sabrina «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» با پخش فصل چهارم خودش در اواخر سال ۲۰۲۰ به پایان خواهد رسید. نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر از فصل پایانی این سریال، خبر کنسل شدن آن را اعلام کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این اسپین‌آف Riverdale «ریوردیل» که ابتدا توسط شبکه CW توسعه یافت، وقتی به نتفلیکس منتقل شد که این استریم سفارش ساخت دو فصل از آن را داد. تعداد اپیزودهای این فصل‌ها از ۱۱ در بخش اول، تا ۹ اپیزود در بخش دوم و ۸ اپیزود در بخش‌های سوم و چهارم متغیر بوده است.

عمر سریال‌های محبوب نتفلیکسی همین اندازه است؛ Ozark «اوزارک» یکی از محبوب‌ترین درام‌های این استریم، به تازگی برای فصل چهارم و پایانی تمدید شده‌ است. این خبر چند روز پس از آن اعلام شد که سریال Katy Keene «کتی کین» محصول CW هم پس از یک فصل کنسل شد. هنوز مشخص نیست آیا شخصیت‌های این دو سریال وارد سریال اصلی یعنی Riverdale خواهند شد یا خیر.

بازیگران این سریال کیرنان شیپکا (Kiernan Shipka) میراندا اوتو (Miranda Otto)، ریچارد کویل (Richard Coyle)، راس لینچ (Ross Lynch)، لوسی دیویس (Lucy Davis)، چنس پدرومو (Chance Perdomo)، میشل گومز (Michelle Gomez)، لاکلن واتسون (Lachlan Watson)، گوین لترود (Gavin Leatherwood) و تاتی گابریل (Tati Gabrielle) هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.