دیمین لوئیس و دومینیک وست به مینی سریال A Spy Among Friends پیوستند

9 July 2020 - 22:30

دیمین لوئیس (Damian Lewis) و دومینیک وست (Dominic West) در حال مذاکره برای بازی و تهیه کنندگی مینی سریال اقتباسی A Spy Among Friends برای Spectrum Originals و استریمر انگلیسی BritBox هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال شش قسمتی A Spy Among Friends براساس کتاب بن ماکینتیر (Ben Macintyre) را الکساندر کری (Alexander Cary)، سونی پیکچرز تلویژن و ITV استودیوز می‌سازند. این سریال قرار است پاییز ۲۰۲۱ پخش شود.

سریال A Spy Among Friends درباره جاسوس انگلیسی بدنام و عامل اطلاعاتی دو جانبه KGB به نام کیم فیلبی با بازی وست است که با دوست و همکار MI6 خود، نیکولاس الیوت با بازی لیوز رابطه دارد. این سریال درباره جاسوسی از طریق دوستشان و تاثیر آن روی روابط شرق و غرب است.

فیلبی جاسوس انگلیسی بود که سال ۱۹۵۰ به جماهیر شوروی رفت و رازهای کشور را در سال‌های اولیه جنگ سرد به روس‌ها لو داد. او و الیوت با هم وارد بازی جاسوسی شدند اما با پست گرفتن، فیلبی عامل اطلاعاتی دو جانبه شد.

این داستان عامل اطلاعاتی دو جانبه توسط نیویورک تایمز بعنوان مجازی از رمان ایان فلمینگ یا جان لو کار توصیف شد. قطعا این کتاب خودش داستان جاسوسی دارد.

این سریال اولین درام BritBox در انگلیس بعد از مدتهاست.

کری این سریال را با قراردادی با سونی پیکچرز تی وی نوشته است. نیک مورفی (Nick Murphy) کارگردان Save Me و A Christmas Carol سُکان‌دار این اثر است. کری و مورفی تهیه کنندگان اجرایی کار بطور مشترک با لوئیس از Rookery Productions، وست از طریق White Soup و پاتریک اسپنس (Patrick Spence) از ITV Studios هستند. باب بوکمن (Bob Bookman)، آلن گاسمر (Alan Gasmer)، پیتر جیسن (Peter Jaysen) تهیه کنندگان اجرایی آن برای Veritas Entertainment Group هستند در حالیکه کریس کلو (Chris Clough) آن را تولید می‌کند.

گویا قرار بوده این سریال از ماه سپتامبر در انگلیس تولید شود اما بخاطر بحران کرونا دچار وقفه شده است. لوئیس باید ابتدا فیلم‌برداری پنج قسمت از فصل پنجم سریال Billions را به پایان رساند.

این سریال همکاری مجدد کری و لوئیس است. کری تهیه کننده اجرایی اصلی و چهار فصل اول سریال مهیج Homeland است که سه فصل اول لوئیس را در اختیار دارد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.