دنباله‌ی سریالی انیمیشن عشق مو ساخته خواهد شد

9 July 2020 - 23:30

HBO سفارش ساخت ۱۲ قسمت از مجموعه‌ی انیمیشنی دو بعدی به کارگردانی متیو ای. چری (Matthew A. Cherry) بانام «عشق جوان» (Young love) را داد که دنباله‌ی انشعابی از فیلم کوتاه برنده‌ی جایزه‌ی اسکار محصول  Sony Pictures Animation با عنوان (عشق مو) «Hair Love» است. این پروژه بخشی از قرارداد تازه‌ی چری با Warner Bros. TV است که او رسماً در ژوئن گذشته به امضا رساند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

چری در بیانیه‌ای گفت:

بیشتر از این نمی‌توانم برای ادامه‌ی تعریف داستان استیون، آنجلا و زوری و کنکاش در این خانواده‌ی جوان سیاه‌پوست که در فیلم کوتاهمان معرفی کردیم هیجان‌زده باشم. نمی‌توانستیم همکارهایی بهتر از Sony Pictures Animation و HBO Max در کمک برای ساختن Young Love را درخواست کنیم.

Young Love دنیای خانواده‌ی جوان شامل استیون و آنجلا به‌عنوان والدین و دخترشان زوری و حیوان خانگی‌اش که گربه‌ای به نام راکی است را درحالی‌که آن‌ها در حال تلاش برای انجام شغل‌هایشان، رسیدگی به وظایف زن‌وشوهری و والدین بودن هستند را گسترش خواهد داد.

فیلم کوتاه Hair Love بر اساس کتاب کودکان پرفروشی از چری در سال ۲۰۱۹ پخش شد جایی که داستان دل‌چسب پدر آفریقایی آمریکایی که در حال یادگرفتن درست کردن موهای دخترش برای اولین بار است را تعریف می‌کرد. این اثر در نود و دومین جوایز سالانه‌ی آکادمی برنده‌ی بهترین فیلم انیمیشنی کوتاه شد.

چری و کارل جونز (Carl Jones) خالقان Young Love هستند که هردو شورانری آن را نیز انجام خواهند داد. این اثر توسط مونیکا ای. یانگ (Monica A. Young) از کمپانی Blue Key Entertainment تهیه‌کنندگی اجرایی می‌شود که پیش‌تر تهیه‌کنندگی فیلم را نیز انجام داده بود. دیوید استوارد دوم (David Steward II) و کارل رید (Carl Reed) از Lion Forge Animation دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.