دانی ین مجدداً نقش یک رئیس مافیا را ایفا خواهد کرد

10 July 2020 - 00:00

ستاره‌ی بزرگ چینی دانی ین (Donnie Yen) در جنایی مهیج (امپراتوری طلایی) «Golden Empire» به ایفای نقش خواهد پرداخت. او ایفاگر رئیس مافیای مواد مخدری بدنام که در صدر تحت تعقیبان در آمریکا و مکزیک قرارگرفته است، خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ین همچنین در کنار پیتر لو (Peter Luo) مدیرعامل کمپانی Starlight Media که در کنار SA Inc سرمایه‌گذاری فیلم را انجام می‌دهد، تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد. قسمت عمده‌ی این اثر انگلیسی‌زبان در آمریکا فیلم‌برداری خواهد شد.

فیلم پیچیدگی‌های شخصیت را بررسی خواهد کرد و تمرکز آن بر روی آشفتگی درونی یکی از موفق‌ترین قاچاقچیان مواد مخدر چندملیتی دنیا خواهد بود. ین همچنین نقش گنگستر واقعی دیگری را نیز در سال ۲۰۱۷ و در فیلم (تعقیب اژدها) «Chasing the Dragon» در کنار اندی لاو (Andy Lau) ایفا کرد. تهیه‌کننده لو گفت که آن اجرای ین موجب اعتقادش شده که این بازیگر تنها کاندید برای ایفای نقش اصلی در Golden Empire است.

لو گفت:

استعدادهای دانی انکارناپذیر هستند و از هر راهی که قابل‌تصور باشد به‌کار گرفته می‌شوند تا به این داستان حماسی جان بدمند. امپراتوری طلایی با توجه به وسعتش که قاره‌های آسیا، آمریکای شمالی و آمریکایی جنوبی را در برمی‌گیرد، اولین فیلم بزرگ با محوریت قاچاق مواد مخدر است که نقش اصلی آن توسط بازیگری آسیایی برای مخاطبان بین‌المللی ایفا می‌شود. نمایش تنوع در سینما ضمن حفظ اصالت همواره تمرکز اصلی ما بوده و این داستان بی‌نظیر و جذاب نماینده وظیفه ماست.

نام لو در میان عوامل آثاری از قبیل (میدوی) «Midway»، (داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی) «Scary Stories to Tell in the Dark» و (آسیایی‌های خرپول) «Crazy Rich Asians» دیده می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.