سریال The Crown برای فصل ششم و پایانی تمدید شد

10 July 2020 - 13:00

شش ماه پس از اینکه نتفلیکس اعلام کرد سریال The Crown «تاج» با فصل پنجم به پایان خواهد رسید، این سرویس استریم نظرش را تغییر داده است. نتفلیکس امروز اعلام کرد این سریال درام برنده جایزه امی را برای فصل ششم و پایانی تمدید کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پیتر مورگان (Peter Morgan) سازنده سریال گفته این تغییر به این دلیل صورت گرفته که تیم سازنده متوجه شدند داستان زیادی برای روایت باقی مانده است. او در این باره گفته:

وقتی بحث در مورد داستان فصل پنجم را شروع کردیم، خیلی زود مشخص شد به منظور به تصویر کشیدن غنا و پیچیدگی داستان، باید به برنامه اصلی برگردیم و شش فصل از سریال را بسازیم.

این سریال در دو فصل اول رویکرد منحصر به فردی به زندگی ملکه الیزابت (با بازی کلر فوی (Claire Foy)) داشت، اما سپس این نقش به اولیویا کلمن (Olivia Colman) واگذار شد تا در فصل‌های سوم و چهارم، زندگی ملکه را در سنین میانسالی به تصویر بکشد.

بازیگر نقش ملکه دوباره تغییر می‌کند، و ایملدا استانتون (Imelda Staunton) نقش او را در فصل پنجم و ششم بازی خواهد کرد. مورگان گفته فصل ششم پرش زمانی ندارد، اما در عوض آن دوره زمانی را با جزییات بیشتری بررسی می‌کند.

فیلمبرداری فصل چهارم The Crown قبل از تعطیلی به دلیل بحران کرونا به پایان رسید و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۰ شود. مشخص نیست تولید فصل پنجم و ششم چه زمانی آغاز خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.