همبازی شدن اسکار آیزاک و میشل ویلیامز در سریال Scenes from a Marriage

10 July 2020 - 13:30

اسکار آیزاک و میشل ویلیامز برندگان جایزه گلدن گلوب، برای بازی در بازسازی Scenes from a Marriage «صحنه‌هایی از یک ازدواج» که سال ۱۹۷۳ توسط اینگمار برگمن (Ingmar Bergman) ساخته شده بود انتخاب شدند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در سریال ۶ اپیزودی اصلی که سال ۱۹۷۳ از تلویزیون سوئد پخش شد، لیو اولمان (Liv Ullmann) و ارلاند یوسفسن (Erland Josephson) حضور داشتند. این بازسازی مدرن، بسیاری از موضوعات سابق مثل عشق، نفرت، ازدواج، طلاق، و تک‌همسری را از دیدگاه یک زوج معاصر آمریکایی مورد بررسی قرار خواهد داد.

هاگای لوی (Hagai Levi) سازنده سریال The Affair «رابطه» نویسندگی و کارگردانی Scenes from a Marriage را برعهده دارد و همراه با آیزاک و ویلیامز تهیه‌کننده اجرایی سریال هستند.

ویلیامز چهار بار و برای بازی در فیلم‌های Brokeback Mountain «کوهستان بروکبک»، Blue Valentine «ولنتاین غمگین»، My Week with Marilyn «هفته‌ای که با مریلین گذراندم» و Manchester by the Sea «منچستر در کنار دریا» نامزد جایزه اسکار شده است. او به تازگی برای بازی در مینی سریال Fosse/Verdon «فاسی/وردون» برنده جایزه گلدن گلوب و امی شده است.

آیزاک بیشتر برای بازی در فیلم‌های A Most Violent Year «یک سال بسیار خشن»، Ex Machina «فراماشین» و سری Star Wars «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود. آیزاک قبلا هم برای بازی در سریال Show Me a Hero محصول HBO برنده جایزه گلدن گلوب شده است. او به زودی در فیلم‌های Dune «تل‌ماسه» ساخته دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) و The Card Counter ساخته پل شریدر (Paul Schrader) دیده خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.