Quibi دستور ساخت سریال ترسناک تومی را صادر کرد

10 July 2020 - 16:00

Quibi به (تومی) «Tomie» که سریالی بر اساس سری مانگای کالت ترسناک جونجی ایتو (Junji Ito) است، چراغ سبز نشان داد. آدلین رودولف (Adeline Rudolph) برای ایفای نقش اصلی در این سریال به کارگردانی و تهیه‌کنندگی الکساندر آژا (Alexandre Aja) و نویسنده دیوید لزلی جانسون-مک‌گلدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick) پیوسته است. Sony Pictures Television و UCP که از زیرشاخه‌های Universal Studio Group است تولیدکنندگان این عنوان هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Tomie داستان یک دختر دبیرستانی زیبا به اسم تومی کاواکامی را دنبال می‌کند که مفقودشده و تکه‌های بدنش پراکنده در اطراف یک شهر کوچک پیدا می‌شوند. اما چیزی که در ابتدا به‌صورت یک قتل مرموز به نظر می‌رسد تبدیل به چیزی حتی ترسناک‌تر می‌شود.

آژا و جانسون-مک‌گلدریک تهیه‌کنندگی اجرایی و هیروکی شیروتا (Hiroki Shirota) تهیه‌کنندگی این مجموعه را در کنار Sony Pictures Television و UCP بر عهده دارند.

رودولف اخیراً نقش آگاتا را در سریال (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) «The Chilling Adventures of Sabrina» محصول Netflix بازی کرده است. این سریال توسط روبرتو آگویر-ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa) و گرگ برلانتی (Greg Berlanti) خلق‌شده است. رودولف تا پیش از حرفه‌ی بازیگری به‌عنوان یک مدل موفق در بازارهای اروپا، کره و هنگ‌کنگ فعالیت می‌کرد.

نام آژا در ساخت پروژه‌هایی ازجمله (شاخ‌ها) «Horns»، (نهمین جان لوئیز درکس) «The 9th Life of Louis Drax» و (خزش) «Crawl» دیده می‌شود.

جانسون-مک‌گلدریک نویسندگی فیلم (آکوامن) «Aquaman» که فروشی معادل یک میلیارد دلار را در گیشه‌ی بین‌المللی به‌دست آورد را بر عهده داشته است که اکنون نیز در حال نگارش دنباله‌ی آن است. از دیگر آثار او می‌توان به نویسندگی فیلم‌های (احضار ۲) «The Conjuring 2» و قسمت سوم این مجموعه برای New Line و (خشم تایتان‌ها) «Wrath of the Titans» برای کمپانی Warner Bros اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.