زندیا و جان واشنگتن ستارگان Malcolm & Marie خواهند بود

11 July 2020 - 14:00

با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری از تولیدات فیلم و سریال به‌صورت موقت در سه ماه گذشته به حالت تعلیق درآمده‌اند. اخیراً گزارش‌شده است که بعضی از تولیدات بزرگ نظیر (دنیای ژوراسیک: قلمرو) «Jurassic World: Dominion» فیلم‌برداری خود را از اواخر این ماه مجدداً آغاز خواهند کرد. بااین‌حال به نظر می‌رسد این موارد در مورد خالق سریال (سرخوشی) «Euphoria» یعنی سم لوینسون (Sam Levinson) صدق نمی‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لوینسون در طول این مدت مشغول ساخت فیلم (مالکوم و ماری) «Malcolm & Marie» بوده است. به گزارش Deadline، تولید این عنوان درام بی‌سروصدا در طی این بحران جهانی ادامه داشته است. ستاره‌ی (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) «Spider-Man: Homecoming» زندیا (Zendaya) و نامزد گلدن گلوب جان دیوید واشنگتن (John David Washington) بازیگران این فیلم هستند که اخیراً تولید ۱۶ روزه‌ی آن در کارمل کالیفرنیا به‌پایان رسید.

جزئیات طرح داستانی Malcolm & Marie هنوز منتشرنشده اما داستانی شبیه به اثر تحسین‌شده‌ی نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ یعنی Marriage Story خواهد داشت.

ایده‌ی این فیلم ابتدا توسط صحبتی که زندیا با لوینسون داشت شکل گرفت که از او پرسیده بود برایش امکان نوشتن و کارگردانی یک فیلم طی دوران قرنطینه وجود دارد یا خیر. چند روز بعد، لوینسون داستانی را برای فیلمی که زندیا نقش اصلی آن است می‌نویسد. لوینسون و همکار تولیدی‌ای اشلی لوینسون (Ashley Levinson) از فیلم (کوئین و اسلیم) «Queen & Slim» در کنار کوین تورن (Kevin Turen)، واشنگتن و زندیا که با سرمایه شخصی‌شان در طول پیش‌تولید و تولید پروژه را جلو بردند تهیه‌کنندگان این عنوان هستند.

در طول فیلم‌برداری تمام پروتکل‌های ضروری برای حفظ سلامت بازیگران و عوامل رعایت شده است که به‌طور مثال هیچ بازیگری بدون رعایت موارد بهداشتی فردی حق داشتن برخورد نزدیک با یک بازیگر دیگر را نداشته است. همچنین بازیگران اجازه‌ی خروج از املاکی که طی انجام فیلم‌برداری برای آنان اجاره‌شده را نداشته‌اند.

آرون آل. گیلبرت (Aaron L. Gilbert)، ویل گرینفیلد (Will Greenfield)، واشنگتن، زندیا و اسکات مسکادی (Scott Mescudi) که با نام کید کادی (Kid Cudi) بیشتر شناخته می‌شود به همراه کاتیا واشنگتن (Katia Washington)، هریسون کرایس (Harrison Kreiss)، استوارت منشیل (Stuart Manashil) و کنث یو (Kenneth Yu) تهیه‌کنندگان اجرایی Malcolm & Marie هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.