اولین تریلر War for the Planet of the Apes منتشر شد: سزار خشمگین است

10 December 2016 - 16:06

ریبوت سری فیلم‌های Planet of the Apes «سیاره میمون‌ها» کار خود را در سال ۲۰۱۱ با عنوان Rise of the Planet of the Apes «قیام سیاره میمون‌ها» آغاز کرد و به سرعت تبدیل به فرنچایزی خوب در دنیای هالیوود شد. هم «قیام» و هم دنباله‌ی آن، Dawn of the Planet of the Apes «طلوع سیاره میمون‌ها» در سال ۲۰۱۴، هم از دید منتقدان و هم از نظر مالی به موفقیت رسیدند، طوری که «طلوع» به تنهایی موفق شد ۷۱۰٫۶ میلیون دلار در گیشه بفروشد. جای تعجب نیست که فاکس فیلم سوم این فرنچایز را با عنوان War for the Planet of the Apes «جنگ سیاره میمون‌ها» در جولای ۲۰۱۷ آماده اکران خواهد کرد. اندی سرکیس (Andy Serkis) به نقش افسانه‌ای خود، سزار باز خواهد گشت و کارگردان «طلوع»، مت ریوز (Matt Reeves) «جنگ» را رهبری خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در جریان مراسم کامیک کان نیویورک، این فیلم برای اولین بار و توسط پنلی که فاکس تدارک دیده‌بود معرفی شد. این استودیو همچنین بیلبوردی الکترونیکی از آن فیلم را در مراسم به نمایش گذاشت و به تازگی نیز خلاصه‌ای از داستان فیلم را منتشر کرد که خبر از وجود نزاعی بزرگ بین میمون‌ها و انسان‌ها می‌داد. طرفداران از همان لحظه‌ی معرفی، مشتاق به دیدن تصاویر اولیه آن بودند و به تازگی تریلری جدید از طرف استودیو راهی اینترنت شد که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

با حضور شخصیت سزار و کاراکتر جدیدالورود کلونل با بازی وودی هرلسون (Woody Harrelson)، این پیش‌نمایش سعی دارد تا همانند فیلم‌های قبلی، فضای جنگ را به نمایش بگذارد. هر دو طرف جنگ در شرایطی حساس قرار دارند و برای بقای خود مبارزه می‌کنند. در نگاه اول، تمرکز اصلی بر روی تغییر رفتار سزار قرار دارد؛ او که در ابتدا به دنبال زندگی مسالمت آمیز در کنار انسان‌ها بود، حال به طور کامل خود را وقف رسیدن به هدف میمون‌ها کرده‌است و در جایی از تریلر می‌بینیم که سزارِ اسلحه به دست، به سربازی حمله می‌کند. از نظر دورنما و بزرگی، به نظر می‌رسد مت ریوز با کنار گذشتن محدودیت‌ها، حماسی‌ترین شماره این فرنچایز را آماده اکران خواهد کرد. به توجه به عنوان فیلم طرفداران می‌توانند انتظار صحنه‌های اکشن خیره‌کننده و جلوه‌های بصری چشم‌نواز را در طول فیلم داشته‌باشند.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    کاشکى تایم لاین فیلم رو عوض مى کردن. اینجورىکه مى دونیم انسانها شکست مى خورن تمام هیجان رو از بین مى بره. البته احتمالا اگر این فروشش خوب باشه فیلم بعدى برگرده به تایم لاین اصلى و با بازگشت یک انسان از فضا نبرد انسانها به مرحله بعدى بره ولى فعلاً خیلى ماجرا جذاب نیست.