تاریخ اکران سینمایی دنباله Train to Busan اعلام شد

11 July 2020 - 12:30

دنباله فیلم ترسناک موفق کره‌ای Train to Busan Presents: Peninsula و یکی از ۵۶ فیلم عرضه شده در بازار مجازی کن امسال، ۷ اوت در سینماهای آمریکا شمالی به نمایش درخواهد آمد. این فیلم با قراردادی با Shudder بطور انحصاری از AMC پخش می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

دنباله ترسناک زامبی که یون سنگ هو (Yeon Sang-ho) برای کارگردانی‌اش بازگشته، در ۱۵۰ سینما در آمریکا و کانادا توسط کمپانی Well Go پخش می‌شود. Shudder این فیلم را اوایل ۲۰۲۱ از سایت پخش کننده‌اش، منتشر می‌کند. Well Go قصد دارد این فیلم را اواخر این ماه در آمریکا شمالی پخش کند.

چهار سال بعد از اکران فیلم Train to Busan، دنباله این فیلم جانگ-سوک، سربازی که قبلا از سرزمین زامبی‌ها فرار کرده بود، را نشان می‌دهد که وقتی دو هدف ساده را دنبال می‌کند، از ترس و وحشت رهایی می‌یابد: بهبودی و نجات.

وقتی تیم او به نجات یافته‌ها برخورد می‌کنند، زندگی‌شان تحت تاثیر بهترین یا بدترین ذات انسانی قرار می‌گیرد.

کمپانی Well Go فیلم اصلی را نیز پخش کرد که مسافران قطار سئول به بوسان با شیوع ویروس زامبی مبارزه می‌کردند. این ژانر در کره رکورد زد و ۲.۱ میلیون دلار در آمریکا و کانادا و ۹۲.۷ میلیون دلار در دنیا فروخت.

کریگ انگلر (Craig Engler) مدیر عمومی Shudder گفته:

این فیلم یکی از دنباله‌های ترسناک مورد انتظار دهه اخیر است و دقیقا فیلمی است که ما انتظارش را داشتیم. یون سانگ-هو فیلم‌های زامبی با Train to Busan و پیش درآمدش Seoul Station ساخته و خوشحالیم شاهکار جدیدش را پخش می‌کنیم و اینجا تنها جایی است که علاقمندان به فیلم می‌توانند این سه‌گانه را تماشا کنند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.