بازیگران جدیدی به فیلم کرونایی Songbird پیوستند

11 July 2020 - 13:00

به گزارش سایت خبری ددلاین، بردلی ویتفورد (Bradley Whitford) ستاره فیلم Get Out و جنا اورتگا (Jenna Ortega) بازیگر Jane the Virgin در فیلم مهیج Songbird که فیلم‌برداری‌اش به تازگی شروع شده، بازی می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم را آدام گودمن (Adam Goodman) مدیر سابق پارامونت و اندرو شوگرمن (Andrew Sugerman) تهیه کننده سابق دیزنی با Catchlight Films و مایکل بی (Michael Bay) می‌سازند. این فیلم در لس‌آنجلس از زمان قرنطینه در حال ساخت بوده است.

ویتفورد و اورتگا به بازیگرانی همچون دمی مور (Demi Moore)، کریگ رابینسون (Craig Robinson)، پل والتر هاسر و پیتر استورمر (Peter Stormer) پیوسته‌اند.

آدام میسون (Adam Mason) کارگردانی کار را به همراه نویسندگی آن بطور مشترک با سیمون بویز (Simon Boys) برعهده دارد.

گودمن درباره تولید این فیلم گفته:

پیدا کردن راه امن و مناسب برای تولید فیلم راحت نبود، گرچه همکاران ما با سازمان‌ها و اتحادیه‌ها شاهدان واقعی جامعه هالیوود هستند. در طول فرایند تولید، آن‌ها شرکای خوبی بودند که سعی داشتند راهی برای ادامه کار پیدا کنند و امنیت و رفاه اولویت اولشان بود. ما بعنوان یک هنرمند، به داستان‌گویی ادامه داده و چنین زمانی باید در تاریخ مستند گردد.

کمپانی Invisible Narratives سرمایه‌گذار این اثر است و در بازار مجازی کن آن را به فروش رسانده و Leonine Distribution GMBH آلمانی حق پخش فیلم در آلمان را بدست آورده است. مذاکره با کمپانی‌های پخش و عرضه داخلی ادامه دارد. ICM Partners و Endeavor Content فروش بین‌المللی کار را برعهده دارند.

کمپانی Invisible Narratives با بی و Catchlight Studios و جنت والترنو (Jeanette Volturno)، جیسون کلارک (Jason Clark)، مارسی بروان (Marcei Brown)، جسیکا مالانافی (Jessica Malanaphy) و ریک آ. اوساکو (Rick A. Osako) شریک است. ابن دیویدسون (Eben Davidson) تولید فیلم را برعهده دارد.

ویتفورد قرار است در فیلم جدید Tick, Tick….Boom بازی کند. او سه بار برنده جایزه امی شده و اخیرا در The Call of the Wild محصول استودیو قرن ۲۰ ایفای نقش کرده و در سریال Perfect Harmony شبکه NBC بازی می‌کند.

اورتگا صداپیشه پرنسس ایزابل در Elena of Avalor و سریال You شبکه نتفلیکس است و در سریال The Princess Bride شبکه Quibi نیز حضور دارد. او به زودی در The Babysitter 2 محصول نتفلیکس و Yes Day ساخته جنیفر گارنر (Jennifer Garner) دیده می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.