فیلم ترسناک Shell برای HBO Max ساخته خواهد شد

11 July 2020 - 14:30

HBO Max حقوق فیلم (پوسته) «Shell» که فیلم‌نامه‌ی آن توسط جک استنلی (Jack Stanley) نوشته‌شده و مکس مینگلا (Max Minghella) برای کارگردانی به آن پیوسته است را به‌دست آورد. جزئیات طرح داستانی این اثر هنوز منتشرنشده اما به گفته‌ی برخی منابع، دارای قصه‌ای ترسناک باوجود عناصر طنز و علمی-تخیلی است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فرد برگر (Fred Berger) و آلیشیا ون کوورینگ (Alicia Van Couvering) به همراه مینگلا تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. جیمی بل (Jamie Bell) و برایان کاوانا جونز (Brian Kavanaugh-Jones) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارند.

استنلی به‌تازگی بازنویسی فیلم (لو) «Lou» را برای کمپانی‌های Netflix و Bad Robot انجام داده است که آلیسون جنی (Allison Janney) در آن به ایفای نقش می‌پردازد. تولید آن پروژه به دلیل شیوع ویروس متوقف‌شده بود اما با برداشته شدن محدودیت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. استنلی همچنین فیلم‌نامه‌های (مالکیت: یک داستان عاشقانه) «Possession: A Love Story» و (لیست سیاه: عزیز) «The Blacklist: Sweetheart» را نیز نوشته است.

مینگلا اولین تجربه‌ی کارگردانی خودش را در (روحیه‌ی جوانی) «Teen Spirit» رقم زد و به‌عنوان بازیگر در آثاری نظیر (سرگذشت ندیمه) «The Handmaid’s Tale»، (شبکه اجتماعی) «The Social Network» و (مارپیچ) «Spiral» حضورداشته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.