ساخت سه فیلم براساس آثار استیون کینگ توسط دارن آرونوفسکی، بن استیلر و رایان مورفی

11 July 2020 - 15:00

استیون کینگ (Stephen King) به تازگی مجموعه رمانی شامل ۴ کتاب با عنوان If It Bleeds منتشر کرده‌ است. حالا این استاد ژانر وحشت، حق ساخت سه مورد از داستان‌های ترسناک این مجموعه را به سه نفر از تهیه‌کنندگان برتر هالیوود فروخته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

بن استیلر (Ben Stiller) حق ساخت داستان Rat «موش» را خریده که قصد دارد کارگردانی، تهیه‌کنندگی و بازی در آن را برعهده بگیرد. Rat داستان نویسنده‌ای به نام درو لارسون را دنبال می‌کند که با یک موش معامله‌ای شیطانی کرده و در ازای رفع مشکل نویسندگی خودش جان یکی از عزیزانش را فدا می‌کند.

دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) قصد دارد داستان The Life of Chuck «زندگی چاک» را به صورت فیلم سینمایی تولید کند. این داستان درباره مرد میانسالی به نام چارلز کرانتز است که زندگی او به چندین بخش مافوق طبیعی تقسیم شده‌ است.

در نهایت، رایان مورفی (Ryan Murphy) قصد دارد با همکاری نتفلیکس و بلوم‌هاوس داستان Mr. Harrigan’s Phone «گوشی آقای هریگان» را بسازد که جان لی هنکاک (John Lee Hancock) نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد. این داستان درباره پسر جوانی است که به واسطه اولین گوشی آیفون یک مرد میلیاردر با او دوست می‌شود. اما وقتی مرد می‌میرد، پسرک متوجه می‌شود که هنوز می‌تواند به کمک گوشی آیفونی که همراه مرد دفن شده با او ارتباط برقرار کند. این چهارمین اقتباس نتلفیکس از روی آثار کینگ پس از Gerald’s Game «بازی جرالد»، In the Tall Grass «در چمنزارهای بلند» و ۱۹۲۲ است.

در چهارمین رمان این مجموعه با نام Let It Bleed شاهد حضور کارآگاه هولی گیبنی هستیم. هولی یکی از شخصیت‌های اصلی مینی سریال The Outsider «بیگانه» محصول HBO بود که سینتیا اریوو (Cynthia Erivo) نقش او را بازی کرد. بنابراین با وجود اینکه این داستان جدید هنوز توسط استودیویی خریداری نشده است، HBO می‌تواند آن را خریداری کرده و فصل جدید سریال The Outsider را با استفاده از آن بسازد. این شخصیت در سه‌گانه رمان بیل هاجز کینگ حضور داشته که سریال Mr. Mercedes «آقای مرسدس» با بازی برندن گلیسون (Brendan Gleeson) براساس آن ساخته شده است.

کینگ همیشه حق اقتباس از روی آثار خودش را با قیمت ۱ دلار به فیلمسازان مشهور و غیرمشهور می‌فروشد، و اگر این پروژه‌ها ساخته شوند نه تنها او مورد تقدیر قرار می‌گیرد، بلکه خودش می‌تواند در فرآیند تولید فیلم و سریال نقش موثری داشته باشد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.