فیلم Bird Box 2 در دست ساخت قرار دارد

11 July 2020 - 19:00

نتفلیکس در حال توسعه فیلم Bird Box 2 «جعبه پرنده ۲» دنباله فیلم ترسناک مهیج خودش با بازی ساندرا بولاک (Sandra Bullock) است. فیلم اول که سال ۲۰۱۸ پخش شد به یکی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس از نظر جذب مخاطب تبدیل شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلمنامه اریک هایزرر (Eric Heisserer) براساس رمانی به همین نام نوشته جاش مالرمن (Josh Malerman) توسعه یافته بود. بولاک نقش مالوری هیز را بازی می‌کرد، که حین کنار آمدن با یک دنیای پساآخرالزمانی، قصد داشت جان خودش و دو فرزندش را از دست موجوداتی ترسناک نجات دهد، که اگر به آن‌ها نگاه می‌کردند بی‌اختیار خودشان را می‌کشتند.

آن فیلم داستان مالوری را در دو بازه زمانی با فاصله پنج سال روایت می‌کرد که در نهایت در زمان حال به هم می‌رسیدند. در زمان حال، او همراه دو فرزندش به نام تام و المپیا بود. هیولاهای این فیلم که در طول داستان آن‌ها را نمی‌بینیم، احتمالا نوعی موجود شیطانی بودند که شکل بدترین ترس‌های یک انسان را به خود می‌گیرند و آن‌ها را مجبور به خودکشی می‌کنند. بهترین راه برای مقابله با آن‌ها بستن چشم‌بند و روبرو نشدن با ظاهر وحشتناک آن‌هاست. در پایان فیلم اول، مالوری، تام و المپیا به یک مدرسه قدیمی برای نابینایان در جنگل می‌رسند، جایی که به نظر می‌رسد فعلا در امان باشند.

مالرمن حین مصاحبه درباره رمان جدیدش Malorie، به نوعی اعلام کرد نتفلیکس در حال توسعه فیلم Bird Box 2 است. البته او در این باره چیز زیادی نگفته، اما قطعا فیلم دوم براساس رمان جدید این نویسنده ساخته خواهد شد. او گفته:

نمی‌تونم چیز زیادی بگم، اما می‌تونم بگم که فیلم دوم در حال توسعه است. بعضی اوقات این خیلی عجیبه، این همه مخفی‌کاری و رازداری، اما من برای فیلم دوم پایه‌ام.

وقایع رمان دوم دوازده سال پس از رویدادهای داستان اصلی رخ می‌دهد و بچه‌های مالوری حالا نوجوان هستند. در این رمان، کسی که برای مالوری خیلی عزیز بوده و مطمئن بود که مرده است، شاید هنوز زنده باشد. نکته مهم دیگر هیولاها هستند که حالا به چیزی وحشتناک‌تر تبدیل شده‌اند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.