تمدید سریال Better Things برای فصل پنجم

11 July 2020 - 22:01

همه چیز در FX در حال بهتر شدن است. این شبکه کابلی سریال Better Things را برای فصل پنجم تمدید کرده و خالق، بازیگر، نویسنده و کارگردان آن، پاملا آدلون (Pamela Adlon) برای ساخت پروژه‌های جدید با کمپانی مادر FX، دیزنی، قرارداد امضا کرده است. امید است این سریال از ۲۰۲۱ پخش شود. با سینما فارس همراه باشید.

اریک اسکریر (Eric Schrier) مدیر FX Entertainment گفته:

از کار کردن با پاملا خوشحالیم. او یکی از با استعدادترین هنرمندان در این صنعت است که امتحانش را در زمینه تولید و شورارنری، بازیگری، نویسندگی و کارگردانی پس داده است. فصل اخیر Better Things عالی بود و از ساخت فصل پنجم و تمامی پروژه‌های مشترکمان خوشحالیم.

فصل چهارم سریال Better Things از نظر انتقادی موفق عمل کرده و امتیاز ۹۷ درصد از منتقدین و ۸۴ درصد از مخاطبین در سایت راتن تومیتوز دریافت کرده است. این سریال دو نامزدی TCA در بخش بهترین کمدی و بهترین بازیگر برای آدلون به همراه داشته است. دنیل فینبرگ (Daniel Fienberg) منتقد تلویزیون درباره این سریال گفته: سریال بهترین چیزها یکی از بهترین‌هاست.

این سریال درباره سم فاکس با بازی آدلون در نقش یک مادر مجرد و بازیگر است که سه دخترش را بزرگ می‌کند. مایکی مدیسون (Mikey Madison)، هانا آلیگوود (Hanna Alligood) و اولویا ادوارد (Olivia Edward) بازیگران سریال به همراه سلیا آیمر (Celia Imre) هستند.

سریال Better Things تنها سریال کنونی FX  است که شورانر و بازیگر زن دارد که کل بخش تولیدش مردانه است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.