اپل حقوق فیلم Snow Blind را به دست آورد

12 July 2020 - 00:00

در رقابتی پر تب‌وتاب، Apple Studios حقوق یک اقتباس مهیج از رمان گرافیکی BOOM! Studios به قلم اولی مسترز (Ollie Masters) و تایلر جنکینز (Tyler Jenkins) با عنوان Snow Blind را به‌دست آورد. جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) برای ایفای نقش اصلی به جمع عوامل این فیلم پیوسته است و کارگردان فیلم The Guilty گوستاو مولر (Gustav Möller) اولین تجربه‌ی کارگردانی فیلم انگلیسی‌زبان خود را رقم خواهد زد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پاتریک نس (Patrick Ness) نویسنده‌ی کتاب و فیلم A Monster Calls که در حال حاضر مشغول نوشتن فیلم‌نامه‌ی Lord of the Flies برای کمپانی Warner Bros. و کارگردان لوکا گواداگنینو (Luca Guadagnino) است، نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این عنوان را انجام داده.

جیلنهال و همکارش ریوا مارکر (Riva Marker) در کمپانی‌شان با نام Nine Stories Productions به همراه راس ریچی (Ross Richie) و استیون کریستی (Stephen Christy) از BOOM! Studios تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. آدام یولین (Adam Yoelin) و نوا استاهل (Noah Stahl) تهیه‌کنندگی اجرایی این عنوان و مت نورکجر (Mette Norkjaer) از دیگر تهیه‌کنندگان آن هستند.

رؤسای بخش محصولات ویدیویی کمپانی اپل یعنی زک ون آمبورگ (Zack Van Amburg) و جیمی ارلیکت (Jamie Erlicht) با این عنوان اثر دیگری را به لیست فیلم‌های به‌شدت مورد انتظار و قوی اپل اضافه کردند. امروز فیلم Greyhound به کارگردانی آرون اشنایدر (Aaron Schneider) و با بازی تام هنکس (Tom Hanks) بر روی Apple TV+ قرار گرفت. همچنین این کمپانی حقوق فیلم Emancipation با بازی ویل اسمیت (Will Smith) و به کارگردانی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) و فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) و نقش‌آفرینی لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و رابرت دنیرو (Robert De Niro) را نیز در اختیار دارد. در بخش تلویزیونی هم آن‌ها سریال کوتاهی در مورد جنگ جهانی دوم به تهیه‌کنندگی کمپانی Amblin Television متعلق به استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و Playtone متعلق به هنکس و گری گوتزمن (Gary Goetzman) به نام Masters of the Air را در لیست دارایی‌های خود دارند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.