اولین قرارداد رسمی کیت بلانشت با FX امضا شد

11 July 2020 - 23:30

کیت بلانشت (Cate Blanchett) در حال قوی کردن ارتباطش با FX است. این بازیگر برنده اسکار، و ستاره سریال Mrs. America شبکه Hulu قرارداد انحصاری از طریق کمپانی Dirty Films با FX Productions بسته است. این قرارداد شامل برنامه‌ریزی نوشته شده و نشده برای FX و احتمالا بخش‌هایی از والت دیزنی تلویژن است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این قرارداد با نامزدی Mrs. America در Television Critics Award حاصل شده: نامزدی برای بازی بلانشت، بهترین فیلم یا مینی سریال یا برنامه سال. بلانشت و کوکو فرانسینی (Coco Francini) از Dirty Films تهیه کنندگان اجرایی این مینی سریال هستند.

جینا بالیان (Gina Balian) مدیر برنامه ریزی FX Entertainment گفته:
کیت بلانشت استعداد افسانه‌ای است و موفقیت او بعنوان بازیگر و تهیه کننده اجرایی Mrs. America خیلی عافلگیر کننده نبود. کیت، اندرو و کوکو استعداد خاصی در تولید و ساخت داستان‌های فوق‌العاده دارند و این فرصتی است تا پروژه‌های تلویزیونی بیشتری با هم بسازیم.

بلانشت، آپتون و فرانسینی در بیانیه‌ای اظهار داشتند:

بسیار از کار کردن با جان، اریک، جینا و کل تیم خلاق FX خوشحالیم. با توجه به همکاری مان در سریال Mrs. America، خواستار همکاری بیشتر با این کمپانی مشتاق و حمایتگر هستیم.

بلانشت و آپتون Dirty Films را تاسیس کرده و فرانسینی امسال به آن‌ها پیوست. این کمپانی علاوه بر Mrs. America، فیلم‌های Truth, Carol, Little Fish و The Turning و سریال‌ Stateless را ساخته که اوایل امسال روی آنتن تلویزیون استرالیا رفت.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.