اکران Monster Hunter به سال ۲۰۲۱ موکول شد

12 July 2020 - 14:30

سونی به تازگی تاریخ اکران فیلم Monster Hunter با بازی میلا یوویچ (Milla Jovovich) را از ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) به ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) تغییر داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

دلیل این تغییر به خاطر اکران A Quiet Place 2 پارامونت در تاریخ ۴ سپتامبر است. اما پیش بینی‌ها حاکی از این است که متاسفانه شاهد قرنطینه مجدد شهر لس‌آنجلس آمریکا باشیم و احتمالا برنامه اکران ماه اوت به پاییز موکول می‌شود. به گفته منابع خبری اگر لس‌آنجلس تئاترها را ببندد، یک ماه دیگر باید تا بازگشایی مجدد آن‌ها صبر کرد.

یوویچ ستاره فرنچایز Resident Evil و پل دابلیو اس اندرسون (Paul W. S. Anderson)، کارگردان کار، این فیلم را براساس بازی Capcom ساخته‌اند. آرتمیس و سربازان وفادارش در مبارزه خسته کننده‌ای تلاش می‌کنند از دست دشمنان بزرگشان که قدرت‌های خارق‌العاده دارند، نجات یابند.

فیلم Monster Hunter در تاریخ اکران جدیدش با فیلم Last Night in Soho ادگار رایت (Edgar Wright) و محصول Focus Features و فیلم اکشن The Asset مارتین کمپبل (Martin Campbell) و محصول لاینزگیت و انیمیشن Ron’s Gone Wrong محصول استودیو قرن ۲۰ اکران می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.