جاش کولی Little Monsters را برای یونیورسال می‌سازد

12 July 2020 - 22:00

پروژه فیلم‌های هیولایی یونیورسال، نسل موفق بعدی این استودیو هستند. جاش کولی (Josh Cooley)، سُکان دار انیمیشن Toy Story 4 قرار است نویسندگی و کارگردانی Little Monsters، فیلم لایو اکشن هیولایی را برعهده بگیرد که توسط تاد لیبرمن (Todd Lieberman) و دیوید هابرمن (David Hoberman) از Mandeville Films تولید می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه براساس طراحی هنرمندانه و طراحی شخصیت‌ کراش مک‌کریری (Crash McCreery) است که روی فیلم‌هایی همچون Jurassic World, Kong: Skull Island و Rango کار کرده و تهیه کننده اجرایی این اثر نیز هست.

خط داستانی Little Monsters مخفی نگه داشته شده اما منابع خبری آن را نامه‌ای عاشقانه به هالیوود کلاسیک و تاریخ فیلم‌سازی با داستانی توصیف کرده‌اند که روش چند نسلی برای هیولاها دارد.

ساخت میراث فیلم هیولاهای استودیو مانند Dracula, Frankenstein, The Wolf Man و The Creature from the Black Lagoon، یکی از الویت‌های استودیو است.

این استودیو با موفقیت مالی و انتقادی در بازگویی داستان The Invisible Man مواجه شد که اوایل امسال اکران گردید. لی وانل (Leigh Whannell)، نویسنده و کارگردان فیلم در حال ساخت دنباله آن و بازسازی Wolfman جدید با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) است.

ساخت Little Monsters نشان از عمق و ارتجاع پذیری شخصیت‌ها دارد که به شیوه‌های خاصی قابل بازسازی هستند، از زوایای خشن و Rریت تا خانوادگی و مناسب تمامی سنین. و چه کسی بهتر از کولی برای کارگردانی این فیلم، که انیمیشن برنده اسکار داستان اسباب بازی ۴ ساخته او بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است.

کولی ۱۷ سال برای پیکسار کار کرد و داستان ساز انیمیشن‌هایی همچون The Incredibles و Cars بوده و نویسندگی Inside Out را برعهده داشته است. او ماه مارس از این استودیو جدا شد و فیلم انیمیشنی Transformers را برای پارامونت کارگردانی کرد و لایو اکشن Malamander را قلم زد. Little Monsters سومین پروژه بزرگ او خواهد بود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.