کلی پرستون، هنرپیشه فیلم SpaceCamp در ۵۷ سالگی درگذشت

13 July 2020 - 12:30

کلی پرستون (Kelly Preston) بازیگر فیلم‌ Jerry Maguire و بازیگر نقش مقابل همسرش جان تراولتا (John Travolta) در فیلم Gotti دیروز در سن ۵۷ سالگی بعد از ۲ سال مبارزه با بیماری سرطان درگذشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تراولتا در صفحه اینستاگرام خود خبر از فوت همسرش داد و نوشت:

با قلبی مملوء از غم و ناراحتی خبر درگذشت همسر زیبا و عزیزم، کلی، را بعد از دو سال مبارزه با سرطان اعلام می‌کنم. او با عشق و حمایت همه ما دو سال با سرطان شجاعانه جنگید. من و خانواده‌ام از دکترها و پرستاران مرکز سرطان MD Anderson و تمامی مراکز درمانی که به ما کمک کردند، و همین طور دوستان کلی و کسانی که تمام این مدت کنارش بودند، تشکر می‌کنیم. عشق و یاد او همیشه با ماست. مدتی را با فرزندانم که مادرشان را از دست داده‌اند، خواهم گذراند، برای همین غیبت من را ببخشید. و بدانید که عشق و محبت شما در هفته‌های پیش رو را حس خواهم کرد.

خبر سرطان این بازیگر برای خیلی‌ها شوک آور بود، گویا وی خبر بیماری‌اش را جایی پخش نکرده بود.

مدیر برنامه‌های کلی گفته:

او مبارزه با سرطانش را مخفی نگه داشت و مدتی تحت درمان بود و از حمایت دوستان نزدیک و خانواده‌اش برخوردار بود. او زیبا، دوست داشتنی و درخشان بود و عمیقا به دیگران اهمیت می‌داد و به همه چیز زندگی می‌بخشید. خانواده او از همه طرفداران درخواست دارند تا مدتی آن‌ها را تنها بگذارند.

پرستون علاوه بر فیلم Jerry Maguire در سال ۱۹۹۶ در فیلم‌های SpaceCamp, Twins, Jack Frost, For Love of the Game و View From the Top و The Cat in the Hat ایفای نقش کرده است. او در چندین فیلم نقش مقابل تراولتا بوده: The Expert, Battlefield Earth و Old Dogs. جدیدترین فیلم او Gotti محصول ۲۰۱۸ است که نقش ویکتوریا گوتی، همسر جان گوتی با بازی تراولتا رد بازی کرده است.

او در فیلم جدید Off the Rails حضور داشته که کمدی با بازی جودی دنچ (Judi Dench) و فرانکو نرو (Franco Nero) است.

پرستون ۱۳ اکتبر ۱۹۶۲ در هانولولو، هاوایی متولد شد. وی در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی بازیگری خوانده و در سریال‌های دهه ۸۰ مانند Hawaii Five-O, Quincy M.E و CHiPs بازی کرده است. او بازیگر نقش ثابت سریال For Love and Honor بوده و در فیلم Mischief محصول سال ۱۹۸۵ ایفای نقش کرده است.

پرستون و تراولتا سر فیلم The Experts با هم آشنا شدند و سال گذشته بیست و هشتمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند. آن‌ها سه فرزند دارند، دخترشان الا که ۲۰ ساله است، پسرانشان بنجامین که ۹ ساله است و جت که سال ۲۰۰۹ در ۱۶ سالگی درگذشت.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.