اظهار علاقه جانکارلو اسپوزیتو برای حضور در دنیای مارول

13 July 2020 - 13:00

جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) در حرفه بازیگری خود، کارهای زیادی انجام داده، اما فکر می‌کند هنوز جایی هست که نبوده: دنیای سینمایی مارول. اسپوزیتو برای بازی در نقش گاستاوو فرینگ مواد فروش اصلی سریال Breaking Bad شناخته شده و برای بازی در این نقش، نامزد جایزه امی شد. گرچه سریال Breaking Bad سال‌ها پیش تمام شد، اسپوزیتو مخاطبین را با پیش‌درآمد Better Call Saul به هیجان می‌آورد، جایی که نقش فرینگ را همچنان بازی می‌کند. علاوه بر این، اسپوزیتو در Far Cry 6 و The Boys نیز ایفای نقش کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مورد انتظارترین نقش اسپوزیتو در سریال The Mandalorian محصول دیزنی پلاس است. او نقش ماف گیدون، فرمانده امپراطوری را با علاقه عجیبی به Baby Yoda بازی می‌کند. در فصل اول The Mandalorian، حضور گیدون پر رنگ نبود تا قسمت آخر. گرچه انتظار می‌رود نقش او در فصل دوم بیشتر و پر رنگ‌تر شود. اسپوزیتو با وجود بازی در جنگ ستارگان، نگاهش به فرنچایز بزرگ دیزنی است. او اخیرا با Entertainment Tonight صحبت کرده و از اهداف کاری آینده‌اش گفته است. شایعاتی وجود دارند که او برای بازی در نقشی در دنیای مارول در نظر گرفته شده است و اسپوزیتو به این مسئله اشاره مستقیم کرده و اظهار امیدواری کرده است:

این‌ها همه شایعاتی درباره مارول است. و من واقعا دلم می‌خواهد با آن‌ها کار کنم. مارول دنیای مورد علاقه من است. دوست دارم کار خوبی با آن‌ها انجام دهم و فکر می‌کنم مارول احتمالا گام بعدی من باشد.

اسپوزیتو خیلی وقت است منتظر پیوستن به دنیای مارول است. او سال ۲۰۱۶ گفته بود که استودیو مارول از او برای بازی در یک سریال تلویزیونی دعوت کرده اما او این پیشنهاد را رد کرده چون سر کار دیگری بوده است.

از آنجایی که مارول همیشه جلو جلو برنامه‌ریزی چند سال آینده‌اش را می‌کند، فرصت‌های زیادی برای حضور اسپوزیتو در این دنیا هست. مارول علاوه بر فیلم، دستی هم در ساخت سریال‌های تلویزیونی دارد که از دیزنی پلاس پخش می‌شوند.

خوشبختانه اسپوزیتو با بازی در The Mandalorian راهش را برای حضور در مارول باز کرده، چون این سریال بخشی از خانواده دیزنی است. چند نفر از اعضای مارول نیز در این سریال حضور دارند، مانند جان فاورو (Jon Favreau) و تایکا وایتیتی (Taika Waititi). حالا که اسپوزیتو از علاقه‌اش برای بازی در دنیای مارول گفته، از پیوستن او به این دنیا در آینده‌ای نزدیک خیلی تعجب نکنید.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.