سریال Hanna برای فصل سوم تمدید شد

14 July 2020 - 17:00

درام اکشن Hanna باز برای جنگیدن در فصل بعدی برمی‌گردد. آمازون استودیوز روز دوشنبه سفارش ساخت فصل سوم سریال را که براساس فیلم ۲۰۱۱ جو رایت (Joe Wright) است، داد. این تمدید سریال بعد از شروع پخش فصل دوم سریال از سوم ژوئیه رخ داد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال درباره شخصیت اصلی است که نقشش را اسمی کرید مایلز (Esmé Creed-Miles) بازی می‌کند و از دست آژانس دولتی فرار می‌کند و سعی دارد حقیقت وجودی خود را مخفی کند.

در پایان فصل اول، حنا متوجه شد که او تنها زن جوان با مهارت‌هایی مانند خودش نیست که از برنامه Utrax گرفته شده است. در فصل جدید، او آزادی‌اش را برای نجات دوستش، کلارا با بازی یاسمین مونت پرینس (Yasmin Monet Prince) در مکان جدیدشان، The Meadows، که توسط جان کارمیکائل با بازی درموت مالرونی (Dermot Mulroney) و دست راستش، لئو گارنر با بازی آنتونی ولش (Anthony Welsh) اداره می‌شود، به خطر می‌اندازد. حنا به شکل غیر قابل باوری از دشمنش، ماریسا ویگلر با بازی میریل انوس (Mireille Enos)، مامور CIA، کمک می‌گیرد که باید از خودش و حنا در برابر سازمانی که زمانی بدان اعتماد داشت، محافظت کند.

او هرچه بیشتر در دنیای The Meadows کنکاوش می‌کند و افراد بیشتری مانند خودش از جمله سندی با بازی ایت رز دالی (Aine Rose Daly) و جولز با بازی جیانا کیل (Gianna Kiehl) را می‌بیند، نقشش در برنامه کشتار Utrax و جایی که به آن تعلق دارد، بیشتر برایش سوال برانگیز می‌شود.

دیوید فار (David Farr) برای نوشتن و تهیه کنندگی سریال باز می‌گردد و تام کوان (Tom Coan) تهیه کننده اجرایی کار برای استودیو بین‌المللی یونیورسال NBC از بخش گروه استودیو یونیورسال است و مارتی آدلستین (Marty Adelstein) و بکی کلمنتس (Becku Clements) بطور مشترک با اسکات نمز (Scott Nemes) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.
سریال حنا را NBCU International Studios, Working Title Television و Amazon Studios تولید می‌کنند.

فار اظهار داشته:

خیلی خوشحالم این شانس برای فصل سوم به حنا داده شد. وقتی قدم در این مسیر گذاشتیم، درامی در ذهن داشتم که گذشته حنا را زیر و رو می‌کرد و او را در مسیرهای کاملا جدید به چالش می‌کشاند و به این پرسش پاسخ می‌داد: اصلا به جایی تعلق دارد؟ از آمازون و NBCU ممنونم که گذاشتند این داستان ادامه پیدا کند. از اسمی کرید-مایلز تا مریل انوس برای تعهدشان به سریال و استعداد خوبشان برای بازی نقش‌های حنا و ماریسا در دنیای جدید و کشف نشده، تشکر می‌کنم. فصل سوم هیجان انگیز خواهد بود.

ورنان سندرس (Vernon Sanders)، مدیر بخش تلویزیونی استودیو آمازون نیز گفته:

دیوید سریالی را می‌نویسد که اکشن و فوق‌العاده است و به قدری پیچیدگی دارد که نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد و شخصیت‌هایی که برایت مهم هستند. خوشحالیم با NBCUniversal همکاری می‌کنیم و مخاطبین Prime Video در سراسر دنیا را با فصل سوم حنا گرد هم می‌آوریم.

جف واچتل (Jeff Wachtel) مدیر NBCUniversal International Studios نیز گفت:

از دیوید فار، تام کوان و بازیگران و عوامل سریال حنا برای دو فصل عالی که ساختند ممنونم و از آمازون برای سفارش فصل سوم تشکر می‌کنم.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.